U organizaciji tvrtki Osilovac d.o.o. Feričanci, u okviru koje se od kraja 2015. godine nalazi i brend FeraVino, i Nexe Grupe iz Našica, tradicionalnom manifestacijom obilježeno je Feričanačko vince, dan sv. Vinka zaštitnika vinogradara i vinara.
Feričanačko vince vinska je manifestacija koja se u ovim krajevima obilježava od davnina. Blagdan Sv. Vinka u hrvatskim pučkim običajima obilježava se rezidbom trsova na tri pupa, kićenjem čokota kobasicama, zalijevanjem vinove loze lanjskim vinom kako bi godina bila rodna kakvu svaki vinogradar očekuje i sve to uz pjesmu, veselje i prigodne obrede.
Kao i svake godine, dan sv. Vinka prigoda je da se poslovnim partnerima i prijateljima približi eno-gastronomska ponuda slavonskih specijaliteta praćena vrhunskim kapljicama poznatih brandova FeraVina, te novim vinskim idejama – mladim vinima berbe 2015. u kojima se uživalo za vrijeme velike svečanosti.
Berba 2015. jedna je od najboljih u posljednjih 20 godina. Karakterizira ju izražena sočnost, voćnost, mekoća i svježina u jednom. Na ukusu, vina su bogata sa dosta ekstrakta te vrlo ugođenim kiselinama. Mlada Frankovka i mlada Graševina pokazatelji su novog pravca kojim se kreće vinarija FeraVino.
Feravino je tijekom prošle godine sudjelovalo na mnogim svjetskim ocjenjivanjima vina, a osvojena su brojna odličja. Neka od ocjenjivanja na kojima se bilježi značajan uspjeh su ocjenjivanje Decanter London 2015. na kojem je osvojena brončana medalja za Frankovku Miraz 2009. Na prvom nacionalnom ocjenjivanju „Vina Croatia 2015“ u sklopu međunarodnog festivala Zagreb Vino.com koje se održalo u hotelu Esplanade krajem studenog, vinarija se okitila sa dvije zlatne medalje: za vino Frankovka Miraz 2012. i Cabernet Sauvignon Miraz 2012. Američko tržište FeraVino je iznenadilo s tri medalje na ocjenjivanju u New Paltzu, New York, gdje nije skrivano oduševljenje Graševinom – tamošnjem tržištu egzotičnom sortom bijelog grožđa.
Radom na razvoju i kvaliteti brandova te novim smjerom lansiranja mladih i modernih vina, vinarija FeraVino bilježi sve bolje rezultate na domaćim i stranim tržištima. Prezentacije i ostale marketinške aktivnosti, te partnerski odnosi i sponzorstva, bitan su segment kvalitetne promocije vina. Kao pobornici zdravog i aktivnog života, vinarija je sklopila sponzorski ugovor s Hrvatskim rukometnim savezom te Hrvatskim olimpijskim odborom.