nastavak liječenja

Otvoren pozivni centar za onkološke bolesnike, ali i ostale pacijente KB Dubrava

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zagreb: Prosvjed medicinskih djelatnika ispred KB Dubrava zbog teških uvjeta rada
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zagreb: Prosvjed medicinskih djelatnika ispred KB Dubrava zbog teških uvjeta rada
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zagreb: Prosvjed medicinskih djelatnika ispred KB Dubrava zbog teških uvjeta rada
12.11.2020.
u 18:03
Osobe zadužene za rad u Pozivnom centru za onkološke bolesnike će na temelju zaprimljenog poziva kontaktirati koordinatore u bolničkim zdravstvenim ustanovama i HZZO-u zadužene za osiguranje potrebne zdravstvene zaštite onkološkim pacijentima.
Pogledaj originalni članak

Za onkološke bolesnike, ali i sve ostale pacijente koji su imali zakazane termine za zdravstvenu uslugu ili bolničko liječenje u KB Dubrava, od petka 13. studenog 2020. u 8 sati ujutro, u Ministarstvu zdravstva u funkciji je pozivni centar za pružanje informacija o osiguranju njihovog daljeg liječenja dok traje epidemija COVID-19. 

Pozivni centar bit će poveznica pacijenata s koordinatorima u bolnicama i HZZO-u. Telefonski broj je 01 4607 699.  

Pozivni centar bit će dostupan za kontaktiranje 24 sata dnevno, na način da će radnim danom od 8– 16 sati na zaprimljene pozive odgovarati direktno osobe u pozivnom centru, a pozivi zaprimljeni izvan tog vremena tonski će se snimati, evidentirati i na njih povratno odgovarati u najkraćem mogućem roku.

Osobe zadužene za rad u Pozivnom centru za onkološke bolesnike će na temelju zaprimljenog poziva kontaktirati koordinatore u bolničkim zdravstvenim ustanovama i HZZO-u zadužene za osiguranje potrebne zdravstvene zaštite onkološkim pacijentima. Na isti način osigurat će zdravstvenu zaštitu ostalim pacijentima. 

- Suočavamo se s jednom od najvećih globalnih pandemija, kakvu svijet ne pamti gotovo jedno stoljeće. No, to nas ne oslobađa odgovornosti za uspješno funkcioniranje zdravstvenog sustava, na svim razinama. Upravo iz tog razloga odlučili smo uspostaviti Pozivni centar koji će biti prijeko potrebna poveznica pacijenata s koordinatorima u bolnicama i HZZO-u. Ponosni smo što smo uspjeli u vrlo kratkom roku mobilizirati naše volontere, zaposlenike, studente medicine i učiniti sve tehničke pripreme kako bi svaki pacijent imao zdravstvenu skrb koju zaslužuje - izjavio je ministar Vili Beroš.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.