'Tu smo da štitimo jedni druge'

VIDEO Reportaža iz kozmetičkog i frizerskog salona: Vlasnice objasnila kako će izgledati tretmani

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Frizerski salon Luxury kojemu je vlasnica Magdalena Agelić
Foto: Screenshot
Saloni za uređivanje počeli s radom
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Kozmetički salon Divine i vlasnica Iva Matanović
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Kozmetički salon Divine i vlasnica Iva Matanović
Foto: tomislav miletić/pixsell
Salon za ljepotu "Make up factory" kojemu je vlasnica Lidija Grabić
Foto: tomislav miletić/pixsell
Salon za ljepotu "Make up factory" kojemu je vlasnica Lidija Grabić
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Frizerski salon Luxury kojemu je vlasnica Magdalena Agelić
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Frizerski salon Luxury kojemu je vlasnica Magdalena Agelić
Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL
Frizerski salon Luxury kojemu je vlasnica Magdalena Agelić
04.05.2020.
u 12:23
Djelatnici u salonu trebali bi imati vizire kako bi zaštitili sebe, a potom i klijente od izravnog kontakta.
Pogledaj originalni članak

Hrvatska je danas ušla u drugu fazu popuštanja mjera pa su tako s radom počeli frizerski saloni, pedikeri, brijači...Hrvatski zavod za javno zdravstvo je uoči druge faze donio preporuke kojima se detaljno uređuje rad frizerskih i kozmetičkih salona, brijačnica, kao i salona koji se bave tetoviranjem, manikurom i pedikurom.

U kozmetički salon 'Make up Factory' na Knežiji svi klijenti dolaze sami, dakle, bez pratnje. Prije ulaska u salon moraju se dezinficirati ruke, a mušterije moraju imati rukavice i zaštitnu masku. Radnici su obavezni imati maske i rukavice, osim u djelatnosti u kojoj nisu u mogućnosti obavljati posao.

 Vlasnica salona Lidija Grabić je u 30 godina radnog iskustva ove mjere primjenjivale svakodnevno, samo što su od danas "pojačane". 

- Mi ćemo učiniti sve u našoj moći da ispoštujemo upute, a nadamo se da će i naši klijenti biti samosvjesni te se držati preporuka. Tu smo da štitimo jedni druge - kaže L. Grabić. 

Sav pribor koji se koristi na jednom klijentu odlaže se sa strane kako bi se oprao i nakon toga temeljito dezinficirao. Također, koriste se jednokratni ručnici i ogrtači koji se bacaju u smeće nakon upotrebe, a svi djelatnici prije dolaska na posao primorani su izmjeriti temperaturu kako bi se spriječila mogućnost prenošenja zaraze novim koronavirusom. U salonu se nose virii kako bi zaštitili sebe, a potom i klijente od izravnog kontakta. Narudžbe se primaju mobilnim pozivima, a preporuka je i da se plaća bezkontaktno, odnosno karticama.

Slična je situacija i u frizerskom salonu Luxury na Knežiji gdje su mušterije jedva dočekale popuštanje mjera i povratak u frizersku stolicu.

-  Osim naših klijenata i mi smo se željeli što ranije vratiti svojem poslu. Doduše imamo neke preinake, ali je sve zapravo lako izvedivo jer postupke poput dezinfekcije pribora u sterilizatoru nakon svakog korištenja smo i ranije radili – kaže vlasnica salona Luxury, Magdalena Agelić. Osim što klijenti dok dođu na tretman moraju potpisati izjavu, dodaje, trebaju ostaviti svoje osobne podatke, a zaposlenici pritom moraju voditi točnu evidenciju kada i koliko je netko bio u njihovom salonu.

Nove je mjere zaštitite u svoj beauty studio „Divine“ na Srednjacima uvela i Iva Matanović koja nudi tretmane lica i tijela poput manikure, pedikure, masaže i čišćenja lica.

- I ranije sam koristila, primjerice, jednokratne gaćice za depilacije i kapice, dezinficirala stolove, ruke i pribor za nokte nakon svakog korištenja pa to vjerujem kako to većini obrtnika, kao i meni, nije novost – objašnjava kozmetičarka I. Matanović dodajući kako smatra da će takve mjere predostrožnosti i zaštite funkcionirati ako će se svi ih, uključujući i klijente, pridržavati.

Ravnatelj HZJZ-a Krunoslav Capak izvijestio je da su u uslužne djelatnosti s bliskim kontaktom, koje se sutra otvaraju, uključili i salone za masažu i usluge fizioterapije izvan bolnica, za koje je zabrana rada trebala vrijediti još tjedan dana.

Isto tako, u preporukama za organizaciju rada frizerskih salona i brijačnica preporučuje se isticanje vidljivih obavijesti za sve djelatnike i klijente, postavljanje dozatora s dezinficijensima i raspoređivanje sjedećih mjesta u čekaonicama tako da zadovoljavaju mjere fizičke udaljenosti za klijente koji ne mogu čekati izvan prostora salona, dok ostali svoj red čekaju vani.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SV
sveznam1
12:52 04.05.2020.

kakva je to drzava koja jke bankrotirala nakon mjesec dana

Avatar LindaVV88
LindaVV88
12:52 04.05.2020.

w︆­w︆­w︆­.︆­K­i︆­s︆­s︆­t­ok︆­.︆­c︆­o︆­m