Velika kampanja Ministarstva turizma, lansirana u četvrtak, trebala bi Hrvatsku pozicionirati kao dobro pripremljenu destinaciju, koja jamči siguran i kvalitetan boravak.
I to u najmanju ruku kao i lani kad su naši domaćini uknjižili 54 milijuna noćenja i svako drugo u odnosu na 2019. Zasad poruke tek sporadično odjekuju izvan granica. Promocija putem društvenih mreža i najčitanijih portala u deset zemalja, Njemačkoj, Austriji, Italiji, Poljskoj, UK, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Francuskoj i Nizozemskoj, tek predstoji u travnju i ožujku, a potencijalni gosti mogu na stranici projekta saznati sve o epidemiološkoj situaciji i protokolima koji se provode u hrvatskom turizmu.
Kreiran je i video od tri minute, a ima i inačicu od 30 sekundi. Na web-platformi projekta se, dakako, mogu ostaviti dojmovi, ali i domaćini mogu preuzeti oznaku “Stay safe in Croatia”. Zainteresirani su se počeli javljati i prije četvrtka.
– Interes je bio velik i prije lansiranja kampanje, a od četvrtka smo doslovno zagušeni prijavama. U jednom danu obradili smo ih više od tisuću, na tome je angažirano deset ljudi u Ministarstvu, a radi se i tijekom vikenda – zadovoljna je ministrica turizma Nikolina Brnjac.
U dva je dana gotovo osam tisuća korisnika bilo na stranici www.safestayincroatia.hr, a video je pregledan više od 18.000 puta.