Katedrala

Papa gleda velike reklamne plakate i pod svojim prozorom

Foto: VL, Sanjin Strukić/VLM
Reklame na sakralnim objektima (1)
Foto: VL, Sanjin Strukić/VLM
Reklame na sakralnim objektima (1)
Foto: VL, Sanjin Strukić/VLM
Reklame na sakralnim objektima (1)
Reklama na pročelju katedrale u Milanu
23.05.2011.
u 08:00
Plan je u idućem desetljeću novcem od reklama 10-ak velikih sponzora obnoviti cijeli južni toranj katedrale
Pogledaj originalni članak

I dok još ima onih koji se čude reklami na južnom tornju zagrebačke katedrale, papi Benediktu XVI. ništa neće biti čudno jer ispod svoga vatikanskog prozora ima slične reklame koje služe za skupe zahvate u obnovi Berninijevih kolonada. Na njima se, tik do bazilike svetog Petra, primjerice, oglasio talijanski mobilni operater Wind i nikome nije zasmetalo.

Slično u Beču, Milanu...

Da je zagrebačka katedrala u europskom trendu, potvrđuje najbolje primjer milanske katedrale, koji je, za razliku od primjera zagrebačke, još “drastičniji” jer je gotovo cijelo pročelje katedrale, dok je trajala obnova, bilo obučeno u reklame banke Banca Intese, a s bočnih strana gledala je zanosna ljepotica. Sablažnjivo? Nimalo.

– Po uzoru na Beč, Rim, Milano i ostale gradove koji imaju sakralne objekte velike vrijednosti, i Odbor za obnovu zagrebačke prvostolnice odlučio je njezinu obnovu financirati novcem sponzora, pa je u posljednjih godinu dana osmišljen program i odabrana je agencija Novelti Millenium. Ona je dio Millenium Grupe iz Zagreba koja ima iskustva u takvom načinu komuniciranja jer je Novelti u posljednjih sedam-osam godina suorganizirao niz akcija prikupljanja novca za obnovu zagrebačke katedrale – kaže Damir Sušac, direktor Noveltija u kojem su, razgovarajući sa srodnim agencijama iz Beča i Milana, zaključili da je takav način sponzoriranja idealan za idućih desetak godina, kada će se uz pomoć desetak velikih sponzora obnoviti cijeli južni toranj.

Nisu htjeli čekati

– Cilj je što prije i što kvalitetnije privesti kraju obnovu katedrale. Svima bi nam, naravno, bilo najdraže da je obnova već završila, ali potrebna su značajna sredstva za završetak, a nismo htjeli samo čekati, nego smo odlučili poduzeti nešto, ponuditi koncept financirane obnove i naišli smo na pozitivnu reakciju privatnog sektora. Drago nam je što je već nekoliko hrvatskih kompanija odlučilo uključiti se u obnovu katedrale na način na koji to rade tvrtke i u drugim gradovima u svijetu – kažu na Kaptolu nadajući se da će idućih godina i drugi kulturni i sakralni objekti primijeniti sličan model financiranja u obnovi.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

MO
moshmislit
08:29 23.05.2011.

još jedan dokaz koliko je crkva licemjerna

CI
cici14
08:42 23.05.2011.

Hm Svi sakralni spomenici u svijetu su izvor sredstava za turizam. Kuglica sladoleda pokraj trga Svetog Petra u Rimu košta 4€, pa ko voli, nek izvoli. Probajte popiti piće, pokraj Notre Dame u Parizu, pa da vidite koliko košta pogled na crkvu. Ali ljudi troše i to je to. Jedino mi ne znamo iskoristiti kulturne spomenike kako bi trebalo, jer nam je još uvijek u glavi da su to ostaci prošlosti koja ne spada u komunizam, pa je bolje da propadne nego da se okoristimo nečim što već imamo.

KA
karambita
09:41 23.05.2011.

I oni vjeriju u BOGA, fujjjj