ZVALI SU IH 'RAKETE S KRILIMA'

Pobrojali smo sve incidente s MiG-ovima: Pilotu Hrženjaku u istom su danu jednom otkazala dva MiG-a!?

Foto: Boris Scitar/Vecernji list/Luka Stanzl/Davorin Visnjic/PIXSELL
Pobrojali smo sve incidente s MiG-ovima: Pilotu Hrženjaku u istom su danu jednom otkazala dva MiG-a!?
06.12.2022.
u 22:51
U rujnu 2010. nad slunjskim poligonom dogodio se sudar dvaju MiG-ova, piloti su preživjeli katapultiranje, a oslobođeni su odgovornosti nakon sedam godina suđenja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

NOVA FAZA SKUPLJEG HLADNORATOVLJA

Naoružavanje Europe i svijeta: Kako je oružje opet postalo najvažnija stvar na svijetu

Zadnjih nekoliko desetljeća mislilo se kako svijet mirno plovi prema općoj preobrazbi svih gospodarskih, društvenih, političkih i kulturnih životnih uvjeta i da se njegovoj sve većoj uzajamnosti i međuovisnosti ništa ne može prepriječiti niti je zaustaviti. Sada se svijet nalazi u novoj fazi grubljeg i kudikamo skupljeg hladnoratovlja, blokovske podjele šire su nego prije te s većim brojem jakih globalnih igrača i konfrontiranih saveza no ikada dosad



Komentari 20

DU
Deleted user
00:48 07.12.2022.

Svjedokinja koja je nasla pilota:Pitali smo ga što je bilo, rekao je da je bila magla, da ne zna što se dogodilo.Ni pojma o tehnickom kvaru za koji bi trebao znati jer je razlog katapultiranja. Plenki:Rijec je o tehnickom kvaru.Plenki zna.Iz Tirane.

Avatar Marko
Marko
07:34 07.12.2022.

Još nisu platili odštetu onoj ženi što joj palo na kuću

AN
antes
00:02 07.12.2022.

Sada već ima izjava, koje pad ovog zrakoplova pripisuju njegovoj starosti. To je samo prividno točno. Ako je neki mehanički sklop propisno održavan, može sigurno raditi i nakon mnogo godina. Najbolji dokaz su stari avioni iz prvog i drugog svjetskog rata. Neki imaju preko 100 godina, ali još na njima lete piloti raznih tehničkih muzeja na priredbama. Primjer je Messerschmittov mlazni lovac Me 262 iz perioda 1941.-1945 godina. Bio je to prvi avion na mlazni pogon, koji se i danas povremeno vidi u zraku. Isto je i s avionima iz 1.svjetskog rata, iako su to danas uglavnom replike, jer su građeni od drva i platna. Dobro održavanje je ključ svega. Ako se isplati, naravno.