Čak 75% novih i inovativnih proizvoda u kojima će se prosječni sadržaj soli i šećera smanjiti za 20% i ugraditi najmanje jedan sastojak zdrave i uravnotežene prehrane kao što su vlakna, bjelančevine, vitamini i minerali, te najmanje 40% njih baziranih na voću, povrću, mahunarkama, cjelovitim žitaricama, biljnim izvorima proteina..., samo su neki od ciljeva Podravkine nove nutritivne strategije do 2027. Iz Podravke kažu kako su inicijalnu nutritivnu strategiju donijeli još 2014. i od tada u proizvodima smanjili količine soli za 300, a šećera za 1423 tone.
Sol se najvećim dijelom reducirala u asortimanu juha, jušnih kocki, Fant i mesnih proizvoda, a šećer u dječjoj hrani, žitaricama i voćnim namazima - no sačuvali su se prepoznatljivi okusi. U ponudi je, tvrde, i niz novih proizvoda bez aditiva, pojačivača okusa i bojila, bez glutena, obogaćenih proteinima, vitaminima, mineralima, vlaknima..., a usto su lansirane i linije bio, vegetarijanskih i veganskih proizvoda. - Najvažnija poruka koju kroz zacrtane ciljeve nutritivne strategije želimo poslati je ta da Podravkini proizvodi mogu pomoći u unaprjeđenju prehrane potrošača - objasnila je Davorka Gajari, direktorica Senzorike i nutricionizma u Podravci.
VIDEO: Otkrivena prevara na koju svako malo nasjednu Rusi: 'Ja bih radije proizvodio igračke za djecu'