Promocija u Americi

Posjet iz SAD-a ne ovisi o Trumpu, nego o avionima

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Croatia Airlines
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
croatia airlines
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
turizam, istra
Foto: Duško Marušić/PIXSELL
kamp,turizam
10.11.2016.
u 12:45
U ponedjeljak će se znati destinacija godine u izboru američkom magazina Travel and Leisure. Do zadnjeg dana glasovanja Hrvatska skupila 26 posto glasova
Pogledaj originalni članak

Uz fantastičnu hranu i piće, bogatstvo povijesnih gradova i prekrasne plaže, Hrvatska ima što ponuditi namjernicima, kojih je, pritom, više nego ikad, konstatirali su u američkom magazinu za putovanja Travel and Leisure kandidirajući našu zemlju za destinaciju 2016. U izboru za destinaciju godine konkuriraju države i gradovi, a ove godine su se na listi urednika i novinara spomenutog magazina uz Hrvatsku našli Kanada, Island, Portugal, Havaji, Novi Zeland, Paris, Rio de Janeiro...

Online glasanje je završilo, a pobjednik će biti objavljen 14. studenog. Lani je popularni američki magazin Kubu proglasio destinacijom godine, a posljednji dan uoči zatvaranja glasovanja Hrvatska je imala 26 posto glasova i bila je za jedan posto bolje plasirana od Portugala, primjerice.

– Ova nominacija je tim vrednija što se Hrvatska u konkurenciji našla bez našeg utjecaja. U Travel Leisureu, naime, samostalno rade listu kandidata. Već je sama nominacija dobra prilika da se Hrvatska dodatno pozicionira na američkom tržištu, a pobjeda bi bila odlična promocija. Preko našeg globalnog PR-a smo pozvali da se na društvenim mrežama glasa za Hrvatsku i sada napeto iščekujemo rezultate – kaže direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.

Hrvatska Amerikancima nije nepoznato odredište. U ovoj su godini bili 11 posto brojniji nego lani, a dosad su ostvarili oko 900.000 noćenja. Rast se očekuje i dogodine, a kojim tempom ovisit će o aviovezama. Iako je oko dvije tisuće turističkih profesionalaca, okupljenih na ovotjednoj burzi turizma World Travel Market u Londonu, sa 67 posto glasova ocijenilo kako pobjeda Donalda Trumpa ne bi bila dobra za industriju putovanja, u u vrhu nacionalne promidžbene organizacije toga se ne boje.

– Ne, nimalo. Kojom će brzinom rasti posjeta iz Sjedinjenih Američkih Država, ovisi isključivo o uvođenju izravne aviolinije – kaže Ivičić. 

>> Pet pitanja o ekonomiji na koja Trump mora uskoro odgovoriti

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.