Dok drugi prodaju po svojoj cijeni, Osijek Koteks dat će Lovku i Doru po cijen koju ponudi kupac. Oba riječna putnička broda “na bubnju” su završila kako bi se, rekli su u toj građevinskoj tvrtki, “riješili ostataka ružne prošlosti”.
– Pristat ćemo na cijenu koliko tko ponudi. Donja granica ne postoji. Brodovi nam samo stoje na rijeci i stvaraju troškove i obveze koje imamo prema zakonu, ali i Lučkoj kapetaniji. Iskreno, ne znam točno koliko vrijede, ali su nam teret – priznaje Drago Tadić, direktor Osijek Koteksa, na čijim je službenim web stranicama neobičan oglas i osvanuo.
Dok je Lovka s mjestom za 70 putnika sagrađena još 1973. u brodogradilištu u Zelenodolsku, 18 godina mlađa Dora za 51 putnika “rođena” je u Moskvi.
Dravom su plovili uz pomoć dizel motora s gazom do najviše 1,05 metara. Dora je svoju riječnu havariju proživjela prije dvije godine. Potonula je na Dan žena, a njezino spašavanje uz pomoć dvaju tegljača trajalo je gotovo pet dana.
-a što ne pitaju Vojkovića kako se to radi