potvrđena dugogodišnja suradnja

Potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije

Foto: Saponia
Potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije
Foto: Saponia
Potpisan sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji između Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije
11.10.2021.
u 15:48
Saponia će nagraditi najbolje radove, organizirati im posjet tvornici i mogućnost da se dodatno upoznaju s radom tvrtke
Pogledaj originalni članak

Ekonomski fakultet u Osijeku potpisao je sporazum o znanstveno-stručnoj suradnji s tvrtkom Saponia. Sporazum se odnosi na uspostavljanje i razvijanje znanstveno-razvojne i stručne suradnje te poslovne suradnje u nizu znanstveno-razvojnih i stručnih područja.

Potpisivanjem sporazuma, istaknuto je, i formalno je potvrđena dugogodišnja uspješna suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije u organiziranju stručnih praksi, seminara, posjeta tvornici i edukativnih programa, posebno na kolegiju Marketing strategije.

- Ekonomski fakultet i Saponia osigurat će pretpostavke za realizaciju dogovorenih projekata i programa, a takav koncept doprinosi razvoju zajednice te omogućava mladim akademskim građanima kvalitetniju podlogu za poslove za koje se obrazuju – rekao je dekan prof.dr.sc. Boris Crnković.

- Kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom gradi se i kvalitetna baza stručnog kadra, a Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom - izjavila je, pak, Dajana Mrčela, predsjednica uprave Saponije.

Marija Ham, redovita profesorica na Katedri za marketing navela je kako je suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije rezultat obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Ovo nije prvi put da studenti smjera marketing rješavaju poslovne slučajeve iz prakse.

Saponia će nagraditi najbolje radove, organizirati im posjet tvornici i mogućnost da se dodatno upoznaju s radom tvrtke. Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja, koristit će se u promišljanju marketing strategije poduzeća u stvarnom poslovanju, a na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, poručuju, nastavit će i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.