Najstariji hrvatski proizvođač deterdženata Saponia dogovorila je ovih dana suradnju s agencijom Bruketa&Žinić&Grey. Dvije tvrtke će idućih mjeseci surađivati na marketinškim aktivnostima za Saponijine vodeće brendove za pranje i njegu rublja - Faks helizim i Ornel, priopćili su iz Saponije.
- Riječ je o vrhunskim brendovima koji su postali sinonim za kvalitetu te su već desetljećima neizostavni u mnogim kućanstvima. Veselimo se što ćemo ih povjeriti također vrhunskoj kreativnoj ekipi te očekujemo da će cjelovita marketinška kampanja bitno utjecati na percepciju potrošača - kazala je dr.sc. Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije.
Nije ovo prva njihova suradnja.
- Prošle smo godine realizirali zajedno uspješnu kampanju za DeziClean i Handysept, liniju proizvoda za dezinfekciju i čišćenje. Kampanju za Faks helizim i Ornel pripremat ćemo tijekom ljetnih mjeseci, a ono što za sada možemo otkriti jest da ćemo surađivati s jednim poznatim licem s kojim ćemo zajedno napraviti i novu liniju proizvoda - najavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Kako ističu u Saponiji, Faks helizim univerzalni je deterdžent koji zahvaljujući stalnim inovacijama osigurava izuzetnu snagu pranja i osebujnost mirisa. Omiljeni je to deterdžent generacijama potrošača, što je potvrda njegove izuzetne učinkovitosti. U liniju oplemenjivača rublja Ornel ugrađeno je znanje i nastojanje da rublju pruži jedinstvenu mekoću i dugotrajan miris. Mirisne varijante pomno su odabrane kako bi zadovoljile i najzahtjevnije ukuse potrošača, zaključuju u toj tvrtki.