Ruglo i velika opasnost. Riječi su to koje vjerojatno najbolje opisuju stanje u kojoj se nalazi zaštitna ograda koja dijeli Zagrebačku ulicu od koprivničkog željezničkog kolodvora. Gotovo nevjerojatno zvuči da na dijelovima zaštitne ograde više uopće ni nema. Razlog tome su što je tamo unazad nekoliko godina bilo više izlijetanja motornih vozila.
Izlijetanja vozila
Prošle godine na tom potezu nisu zabilježene prometne nesreće u kojima je došlo do oštećenja ograde, ali 2012. policija je evidentirala dva izlijetanja. Prilikom uključivanja u promet vožnjom unatrag s kolnog ulaza u jednoj nesreći došlo je do skliznuća kamiona niz zemljanu kosinu bankine i udara njegove stražnje strane u željeznu ogradu. U drugoj se nesreći vozač, a radilo se o Josipu Pobiju, tadašnjem šefu koprivničkog Komunalca, osobnim automobilom kretao Vinogradskom ulicom u smjeru raskrižja sa Zagrebačkom ulicom te je zbog neprilagođene brzine izgubio nadzor nad vozilom, prošao kroz raskrižje i sletio van kolnika, pri čemu je prednjom stranom udario u ogradu.
Glasnogovornik koprivničko-križevačke policije Dražen Laljek istaknuo je jučer da je Postaja prometne policije Koprivnica o stanju i potrebi sanacije ograde uz cestu izvijestila vlasnika.
U HŽ Infrastrukturi kažu da su svjesni problema i da planiraju uskoro započeti s radovima na sanaciji željezne ograde.
Apel građanima
“U sklopu sanacije izradit će se novi temelji oštećenih stupova ograde te će oštećeni dio biti zamijenjen uz adekvatno bojanje. Početak radova predviđen je u svibnju, a završetak u roku 60 dana od početka radova. Vrijednost radova je oko 250.000 kuna, a radove će izvoditi tvrtka Pružne građevine”, istaknuli su u odgovoru.
Na njihovu inicijativu, dodaju u HŽ Infrastrukturi, a po nalogu Grada Koprivnice, Hrvatske ceste će ugraditi dodatnu zaštitnu limenu ogradu uz samu cestu, koja će onemogućavati cestovnim vozilima moguće slijetanje na kolodvorske kolosijeke.
Zbog uništene ograde pješacima je lakše presjeći put prema središtu grada pa u HŽ Infrastrukturi još jednom apeliraju na sve građane, napose djecu, da željezničku prugu prelaze isključivo na dopuštenim i adekvatno obilježenim mjestima.
A što radi komunalni redar!?