KORISTAN SAVJET

Poznati vozač otkrio trik za rješavanja umora tijekom vožnje: 'Žrtvuj prokletih 20 minuta'

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Započeo 46. INA Delta Rally
Foto: Tibor Jurjevic/PIXSELL
Održan 9. INA Rally Kumrovec 2020.
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Ministar Beroš s Damirom Trutom i veloposlanikom Kosova obišao mjesto teške prometne nesreće
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
Ministar Beroš s Damirom Trutom i veloposlanikom Kosova obišao mjesto teške prometne nesreće
26.07.2021.
u 12:14
Umor se ne rješava kemijom, nego biologijom, tvrdi, a biološki dio rješavanja problema jest – san
Pogledaj originalni članak

Umor može biti jednako opasan kao i alkohol u vožnji, ustvrdio je poznati vozač Juraj Šebalj. Otkrio je koristan trik kojeg bi svi vozači trebali znati, a koji se odnosi upravo na sprečavanje umora pri dugoj vožnji. 

– Jutros se dogodila nesreća s 10 mrtvih. Ne ulazim u detalje, no u sezoni godišnjih odmora radimo mnogo više kilometara u komadu. Jedan veliki neprijatelj je umor. Evo trika kako se na brzinu osvježiti. Kad je umor u pitanju, tu nema heroja, nema hrabrih i nitko nije superman. Ljudi najčešće rade pogrešku jer misle da će izgubiti nekoliko sati dok ne dođu k sebi. Žrtvuj prokletih 20 minuta i stižeš odmoran gdje god si krenuo. Sretan put svima! – poručio je Šebalj jučer na Facebooku nakon tragične nesreće kod Slavonskog Broda.

Objavio je video u kojem navodi kako koncentracija za volanom pada već nakon tri sata. – Jako je važno detektirati vlastiti umor, kazao je te naveo kako je pri pojavi umora potrebno stati na prvom dostupnom mjestu. 

– Kava i energetski napitak kemijsko su rješenje problema, međutim na kratke staze. Umor se ne rješava kemijom, nego biologijom, tvrdi, a biološki dio rješavanja problema jest – san. Šebalj kao najbolje rješenje zbog toga ističe san od 15 minuta. 

Kako bi se postigao efekt kratkog sna, navodi kako je to optimalno vrijeme za spavanje te zbog toga napominje da je važno naviti sat i postaviti alarm. 

– Nakon 15 minuta izađite i prošećite, istegnite se – napominje dodajući kako "power nap" omogućuje instantan povrat budnosti i koncentracije

VIDEO Stravična prometna nesreća: Bus pun putnika izletio s ceste, 10 poginulih, deseci ozlijeđenih

FINSKI MINISTAR ZABRINUT

'Rusija neće stati ni nakon Ukrajine': Stiglo upozorenje za zemlje NATO-a, opasnost prijeti i od ovih saveznika

Predstavljajući pregled vojske nordijske zemlje, Hakkanen je rekao da smatra dugoročnim rizikom suradnju Rusije sa Sjevernom Korejom, Iranom i Kinom. "Rusija će, zajedno sa svojim saveznicima, ostati opasan akter u Europi čak i nakon rata u Ukrajini i ne možemo isključiti mogućnost da će (oni) prijetiti europskim zemljama upotrebom vojne sile", rekao je Hakkanen.

BEZ DLAKE NA JEZIKU O AFERAMA

Pavle Kalinić o Jelaviću, Kekin i pljački Hrvatske: Zagreb se raspada, tim putem ide i Europa

- Empire State Building u New Yorku je napravljen u godinu dana, a Zagreb ne može most obnoviti za tri godine. Kada treba biti član civilne zaštite, onda to nikome vjera ne dozvoljava, isti kao kada su dolazili pozivi iz ZNG-a, kad je počeo rat, a onda su mame i tate uzele telefon. Pa su malo nazvali, pa je bilo anemije i puno onih koji su baš u tom trenutku otišli u diplomaciju. I Vukovar je najgora stvar, grad heroj, iako smo ga izgubili, ali u prvom redu stoje dezerteri iz 91, a iza njih stoje branitelj,, rekao je Kalinić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 33

AV
avangero
14:25 26.07.2021.

Šebalj objavi nešto ma Facebooku i većernjak od toga napravi članak, i onda svi popljuju Šebalja, pljuj te po ovima što prepisuju.

EP
Epil
14:08 26.07.2021.

Kad vozim za DE nekih 8-10 sati, i kad me uhvati umor, stanem i odspavam 20 min. i stvarno nakon toga kao da sam spavao cijelu noć, bez problema mogu voziti još bar 5 sati. Ali to je stara stvar, većina vozača to zna, ne znam zašto Šebalj misli da je s tim otkrio Ameriku?

SI
sisavac
13:05 26.07.2021.

nisam znao da šebalj vozi kamion, da ima staža u vožnji tereta, da je satima bio u kamionu, vozio u koloni stotinama kilometara, ili da je vozio autobus na duge ture, pa zna za problem kojeg šoferi imaju, a da gazde nisu spremni plaćati dva šofera u jednom kamionu, da bi bilo sve po zakonu i dalo im se vremena da se odmore. radnik je skup, a vozač kamiona definitivno to jest, viša klasa, za autobus još ide i neki beneficirani radni staž. danas vozači kamiona imaju velike plaće, al baš zato što voze sami duge ture, pa se na račun svoje sigurnosti ispostavljaju ovakvim rizicima, da zbog umora jednostavno poklekneš, zaspiš, a sekunda-dvije pri 100 na sat za sobom povlači puno života.