HRVATSKA KAO SIGURNA DESTINACIJA

Predstavljen projekt 'Safe stay in Croatia': Uključeno više od 200.000 ugostitelja

Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Ministrica Brnjac predstavila projekt "Safe stay in Croatia"
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Ministrica Brnjac predstavila projekt "Safe stay in Croatia"
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Ministrica Brnjac predstavila projekt "Safe stay in Croatia"
25.02.2021.
u 14:40
Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica
Pogledaj originalni članak

Na danas održanoj konferenciji za medije ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili su projekt Safe stay in Croatia, web platformu putem koje svi zainteresirani dionici mogu pronaći informacije o tome što Safe stay in Croatia predstavlja, preuzeti sigurnosne oznake i ostaviti svoje dojmove.

- Hrvatska je zbog dobrih epidemioloških prilika prošle godine bila prepoznata kao sigurna destinacija, na čemu se nastavlja raditi i u 2021. godini, navodi se u priopćenju.

Uz već na tržištu poznatu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) Safe Travels, osmišljena je nacionalna oznaka pod nazivom Safe stay in Croatia, koja je važan kotačić u etabliranju Hrvatske kao sigurne i poželjne destinacije, ali i poticaj svim dionicima u lancu putovanja – od benzinskih postaja do zračnih luka i trajekata kao i  hotelima, marinama, privatnim apartmanima, muzejima i drugim atrakcijama za nastavak pridržavanja epidemioloških mjera.

- Riječ je o projektu u kojem su Ministarstvu turizma i sporta podršku pružila vodeća turistička i strukovna udruženja, a propisanim protokolima obuhvatili smo više od 200.000 ugostitelja i pružatelja usluga u turizmu, istaknula je Brnjac te dodala kako je važno osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto.

Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica.

- Aktivnosti u sklopu kampanje provodit ćemo tijekom ožujka i travnja na tržištu  deset europskih zemalja, a uz promotivni dio, koji se odnosi na pozicioniranje Hrvatske kao dobro pripremljene i sigurne turističke destinacije, ova kampanja ima i edukativni karakter jer svoje goste želimo upoznati s protokolarnim i epidemiološkim mjerama koje se provode na svim razinama turističke djelatnosti, izjavio je Staničić, nadodavši kako će se aktivnosti oglašavanja, između ostalog i putem videa, provoditi na online kanalima i društvenim mrežama uz #SafeStayInCroatia te na najčitanijim online portalima po navedenim tržištima.

Dodajmo kako će zainteresirana javnost putem web stranice moći pretraživati sve obrte i ugostitelje turističkog sektora koji nose oznaku Safe stay in Croatia, pronaći relevantne informacije o zdravstvenim i sigurnosnim protokolima u sedam osnovnih kategorija, ali i pronaći informacije kako postupiti u slučaju sumnje na COVID-19.

 

Alarmantni nalaz inspektorata: Čak svako drugo maslinovo ulje je lažno!

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar dmitarXX
dmitarXX
14:04 26.02.2021.

Ovo je obična glupost koja iznajmljivačima stvara dodatne probleme, a kojih nema. Naime, ovaj 'projekt' nije ništa, samo obične upute kako postupati u situaciji s pandemijom...a tako se postupalo i u sezoni 2020. - distanca, dezincifijensi, maske. Glavno da je HTZ 'stvorio' 'PROJEKT'.