I večeras u 20.15 gledatelji njemačke televizije Vox uživat će u motivima Istre. Emitira se treća od šest epizoda popularnog njemačkog realityja “First dates hotel”, snimanog lani u kolovozu i rujnu na području Bujštine.
Svakodnevno je tijekom mjesec dana u Istri zbog toga boravilo pedesetak ljudi, a u vrijeme kad su turisti ubrzano napuštali Hrvatsku, jer se korona razbuktavala, istarski su domaćini uknjižili dragocjenih minimalno 1.200 noćenja. No članovi produkcijske kuće Warner Bros i sudionici trošili su i u okolnim restoranima, konobama, vinarijama, uljarama..., pa je direktna korist i veća, a indirektna bi se mogla osjetiti već u predsezoni. Romantični njemački reality, koji je osmišljen pod motom da ljubav prolazi kroz želudac i u kojem je parovima na spoju na slijepo kuhao chef Roland Trettl s dvije Michelinove zvjezdice, vrlo je popularan među Nijemcima.
Reklama za Hrvatsku je velika, a u projektu je logistički i savjetodavno pomogao i TZ Istre. Njen direktor Denis Ivošević kaže da je riječ o projektu za kakav Istra nema budžet: “No, da nije bilo pandemije i da se moglo putovati avionom, izbor bi vjerojatno pao na neku egzotičnu destinaciju, tako da nam je COVID u nekim stvarima i pomogao”.