NA OVO MOŽETE REĆI SAMO „VAU“!

Pronađite ljubav na četiri noge koja će trajati zauvijek

Foto: Go2Digital
Go2Digital
Foto: Go2Digital
Go2Digital
Foto: Go2Digital
Go2Digital
19.11.2024.
u 09:57
Pogledaj originalni članak

Znamo da su psi najvjerniji čovjekovi prijatelji. No, ako ste ih spremni udomiti, njihova odanost trajat će zauvijek. I premda su svi psi čista ljubav, baš poput nas i oni imaju svoje karaktere, mušice, želje i potrebe. Stoga prije tako važne odluke, iskoristite priliku koju vam pruža kampanja Otkrij svoj Pawfect Match! i saznajtetko je vaš idealni novi član obitelji.

Prošećite gradom, potražite Go2Digital interaktivne ekrane i pokretima glave odgovorite na niz pitanja. To će nam pomoći da povežemo vaše navike s ljubimcem koji će se u njih najbolje uklopiti i predložimo vam idealnog psa iz udruge Indigo koji čeka svoj zauvijek dom. Svi koji se uključe dobit će kod za 20% popusta na PRO PLAN® asortiman u Pet Centru, a oni kojima se posreći i udome psa putem ove akcije, dobit će tromjesečnu zalihu PRO PLAN® pseće hrane. Na ovo možemo reći samo „vau“!

Foto: Go2Digital
Go2Digital

„S obzirom na prirodu našeg posla, svaki naš dan usmjeren je na dobrobit pasa, a ova sjajna kampanja omogućila nam je da dodatno naglasimo važnost udomljavanja životinja i educiramo javnost o odgovornoj brizi za pse“, kaže Marina Grbin Linke, Pro Plan brand manager iz tvrtke Nestlé.

Iz udruge Indigo za zaštitu životinja, partnera u kampanji, ističu zadovoljstvo rezultatima. „Naš je glavni cilj smanjenje broja napuštenih pasa, a upita za udomljavanje sada imamo znatno više. Iznimno je važno da takva odluka bude zrela i dobro promišljena, a sigurni smo da će tome pripomoći i ova zanimljiva, interaktivna akcija“, Dora Persi iz Udruge Indigo.

Foto: Go2Digital
Go2Digital

Za sve više interaktivnih kampanja koje dočekuju prolaznike u šetnji gradom, zaslužni su kreativci iz tvrtke Go2Digital. Direktor marketinga Dean Udatny ponosan je na svoju ekipu: „Digitalni ekrani omogućuju novu razinu kreativnosti, a mi se trudimo svaki put pronaći jedinstveno rješenje koje će naglasiti važnost glavnih poruka kampanje. Najbolji način da prolaznike uvučemo u priču upravo je interaktivnost i originalnost ideje, a zahvaljujući tehnologiji danas su mogućnosti neograničene“.

Ne zaboravite: Iskoristite priliku i odmahnite glavom koliko god puta treba dok ne pronađete ono jedinstveno biće koje će upotpuniti vaš dom. Jer psi i njihovi ljudi razumiju se i bez riječi.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr