Ministar Oleg Butković obišao je gradilište tunela Kozjak iznad Kaštela, raskrižje Širina u Solinu, a bio je i na uvođenju izvođača radova na dionici Mravinci – TTTS kod Splita, dužine. - Ukupna vrijednost svih ovih projekata je oko 120 milijuna eura što se tiče cestovne infrastrukture Splitsko-dalmatinske županije, grada Splita i zaleđa oko Splita. Zaista trebaju ta ulaganja i ovo potvrđuje da se provode veliki radovi. Dinamika je dobra. Preko 200 metara tunela, i glavnog i sigurnosnog, je prokopano i radovi idu svojim tijekom. Završena je i devijacija na autocesti koja će vjerojatno u siječnju imati uporabnu dozvolu pa će i ona biti u funkciji – rekao je Butković.
Upitan o prosvjedima mještana koji traži izmještanja spojne ceste od tunela koji se gradi do D8 i tvrde kako to nije strateški državni projekt, Butković je rekao kako sama cijena od 75 milijuna eura i činjenica da Split kao grad zaslužuje dva ulaza, a ovo je drugi ulaz u Split i Kaštela. - Pitanje nužnosti izgradnje nije upitna, a što se tiče trase ona je utvrđena u zakonitoj proceduri kroz prostorni plan, uz svu potrebnu dokumentaciju. Danas, kada smo započeli radove i osigurali financijska sredstva, da se vraćamo 15 godina unazad, mislim da nema smisla. Treba sjesti za stol i razgovarati, ovaj projekt će najviše dobra i benefite donijeti stanovnicima Kaštela. Kada se završi jednog dana pritisak na grad Split i gužve će biti manje – rekao je Butković kojega su kaštelanski prosvjednici dočekali na Širini.
FOTO GALERIJA Radovi na tunelu Kozjak idu brže od predviđenog
Raskrižje Širina u Solinu kasnilo je dvije godine zbog arheoloških nalazišta, a Butković kaže kako na mnoge komponente ne može utjecati pa ni na arheološke radove. -Mi smo ih morali sačekati, sada je to končano gotovo i radimo sve da se Širina, koja je jako bitna za ulaz u Split i gdje se stvaraju gužve, uredi – rekao je Butković i najavio kako bi radovi trebali biti gotovi za godinu i pol dana. Župan Blaženko Boban izrazio je zadovoljstvo što su se na gradilištu tunela Kozjak uvjerili da radovi idu čak i brže od predviđene dinamike.
-Više od 250 metara tunela je probijeno, devijacija je na A1 završena i polovicom siječnja će promet biti usmjeren preko devijacije jer će se raditi pothodnik ispod autoceste. Do sezone, odnosno svibnja, sve bi se trebalo vratiti u prvobitno stanje. Druga jako važna lokacija je Širina s nadvožnjakom koja će u kompoziciji s projektom tunela Kozjak olakšati ulaz u Split. Užurbano se radi na projektiranju mosta i taj drugi ulaz u grad Split – rekao je Boban i ocijenio kako je najvažniji dio posjeta Olega Butkovića uvođenje u posao izvođača radova na dionici TTTS – Mravince. -Posebno sam sretan zbog toga jer će ta dionica po dovršetku biti svojevrsna obilaznica grada Splita – rekao je Boban.
FOTO GALERIJA Ovo je deset "najguglanijih" zemalja za putovanja: Pogledajte na kojem se mjestu našla Hrvatska
Butković je prevarant, prije šest mjeseci je potpisao ugovor z cestu na sjeveru Hr i još nema pomaka ni mm.