U subotu navečer na Jadrolinijinom trajektu pala je rampa dok je uplovljavao u luku u Supetru. "Strah nas je. Pala je rampa od trajekta Mljet pred Supetrom, voda je čak ušla u garažu, a mi plutamo i čekamo", kazao je za 24sata putnik koji se u subotu oko 22 sata našao na trajektu Mljet. Rampa je odjednom pala dok su išli prema pristaništu, a garaža se počela puniti morem.
Istaknuo je kako je trajekt krcat, svi su izašli vani i čekaju iskrcaj. Kako se doznaje, brod je pristao na Brač, a automobilima su putnici morali na rikverc. Trajekt neće ploviti nazad za Split, ostat će na Braču. Čeka se novi koji će doći po putnike s Brača.
Jadrolinija je za Dalmaciju Danas komentirala incident. "Zbog tehničkog problema s rampom brod Mljet je u luci Supetar iskrcao sva vozila i putnike preko druge rampe. U tijeku je otklanjanje tehničkog problema. Liniju preuzima trajekt Hrvat", kazali su. Inače, trajekt Mljet izgrađen je 2014. godine u Uljaniku u Puli. Jedan je od četiri istovjetna broda građena za Jadroliniju uz trajekte Kornati, Brač i Krk. Brod je dugačak gotovo 100 metara, a ima kapacitet za 616 putnika te 145 osobnih automobila.
Podsjetimo, 11. kolovoza na trajektu "Lastovo" u luci na Malom Lošinju dogodila se nezapamćena tragedija, uslijed koje je brodska rampa usmrtila trojicu pomoraca. Jedan član posade koji je pao u more s teškim je ozljedama završio u bolnici i izvan je životne opasnosti. Poginuli pomorci su vođa stroja Boško Kostović (58) iz Vinišća i kormilari Marko Topić (38) iz Solina te Denis Šarić (54) iz Zadra. Kostović je u Jadroliniji radio punih 35 godina, Šarić 18, a Topić oko tri godine.
VEZANI ČLANCI:
Uzrok nesreće još se istražuje. Uz ostala državna tijela, u istragu je uključena i Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu, u kojoj su najavili su da će do kraja godine izraditi nacrt što se točno dogodilo tog 11. kolovoza iza 15 sati. Agencija je osnovana 2013. kao nezavisno tijelo koje potpuno autonomno provodi sigurnosne istrage kako bi utvrdilo uzroke nesreća, pa u skladu s time izdalo sigurnosne preporuke. Agencija ima tri glavna istražitelja, po jednog za svako područje istraživanja.
Spomenimo i da se sredinom kolovoza dogodio kvar na rampi na trajektu "Tin Ujević", odnosno pukla je sajla koja je u skorom roku popravljena. Za to vrijeme putnici su, umjesto Ujevićem, za Brač isplovili trajektom "Mljet".
Obitelj i prijatelji neutješni: Pokopana sva tri pomorca poginula u tragediji u Malom Lošinju
Poslušajte doktora Pavunu, ima ga još uvijek po internetu, nejgovi govori i razmišljanja. Društvo u kojem dominiraju ekonomisti ima ovakve probleme. Inženjeri su sustavno izbacivani iz upravljanja i donošenja odluka. Da je inženjer vodio organizaciju održavanja trajekata zasigurno se ne bi dođalai ovakvi kvarovi. Ali kad su tu ekonomisti koji ne prepoznaju vrijednost novca uloženog u održavanje negto to smatraju uzaludnim troškom dok isti za marketing svršavaju jer su im drage reklame i prezentacije... i eto ti problema.