Riječki turizam od jučer je bogatiji za Hilton Costabella Beach Resort and Spa sa 132 sobe i 62 vile i apartmana. Novi Hiltonov resort, smješten na potezu prema Opatiji, ima svoju plažu i vlastito sidrište, spa&health klub na 3700 kvadratnih metara te fitness-centar otvoren 24 sata. U resortu je i šest restorana i barova, uključujući i fine-dining restoran Nebo Restaurant&Lounge na vrhu hotela, koji vodi najmlađi hrvatski chef s Michelinovom zvjezdicom Deni Srdoč i koji je prije ovog resorta radio u lovranskom restoranu Draga di Lovrana.
Češki investitor JTH Holding u luksuzni resort u Rijeci uložio je, inače, više od 105 milijuna eura. Glavni direktor Jaroslav Třešňák, koji je na gradilištu često i noćio, ne krije zadovoljstvo.
– Moj je san ispunjen. Ovo će, uvjeren sam, biti mjesto u koje će dolaziti tisuće gostiju, ali i koje je otvorilo brojna radna mjesta te pozicioniralo destinaciju na mnogo viši nivo ponude turističkog smještaja. Uvjeren sam da će se taj trend i nastaviti – ističe J. Třešňák.
Za goste željne mira
Hiltonov izvršni potpredsjednik zadužen za regiju EMEA Simon Vincent također vjeruje da će novi riječki resort privlačiti cijeli niz različitih gostiju željnih odmora u miru na jadranskoj obali. – Znamo da diljem svijeta postoji goruća želja za putovanjima i da ljudi jedva čekaju rezervirati putovanja u inozemna odredišta. S obzirom na to da se svuda u svijetu postepeno ukidaju postojeća ograničenja, veselimo se ponovnom susretu s gostima u našim hotelima i činjenici da ćemo biti domaćini ponovnim okupljanjima članova obitelji i prijatelja. Samo ove godine u Europi planiramo otvoriti 40 novih Hiltonovih objekata i jedva čekamo započeti s novom erom putovanja – ističe S. Vincent.
O raskošnom izgledu i interijeru inspiriranom jadranskim načinom života govorio je Gary Steffen, direktor zadužen za globalne brendove tvrtke Hilton. Kaže kako je Hilton Rijeka Costabella izniman resort i sjajan dodatak Hiltonovu globalnom portfelju hotela i restorana.
– Elegantan dizajn hotela, nadahnut krajem u kojem se nalazi, u sebi spaja udobnost i raskoš, kao i bogatu gastronomsku ponudu i predanost pružanju svrhovite usluge te će svim gostima koji dođu u naš resort osigurati doista nezaboravna iskustva – obećava Gary Steffen, direktor zadužen za globalne brendove tvrtke Hilton Hotels and Resorts.
Domaćini su, naravno, vodili računa i o visokim standardima vezano uz pandemiju koronavirusa pa kažu kako, osim uživanja u svim sadržajima, gosti resorta mogu biti sasvim bezbrižni od prijave do odjave zahvaljujući Hiltonovom programu CleanStay.
Nema ulaska u sobu
Među mjerama koje taj program predviđa posebno ističu oznaku Hilton CleanStay Room Seal. Ona jamči da u sobu nitko nije ulazio nakon što je u potpunosti očišćena i dezinficirana, ali i češće čišćenje svih zajedničkih prostora te fleksibilne usluge hotelskog domaćinstva.
Hotel je dio nagrađivanog programa vjernosti gostiju Hilton Honors, koji pokriva 18 Hiltonovih hotelskih brendova pa članovi