Svi su umreženi

Rodbinske veze šefova u HAC-u: na plaći muževi, žene, sinovi...

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
'16.05.2012., Sirolina 4, Zagreb - Drazen Gustin, predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL'
hac grafika
Foto: Matija Topolovec/PIXSELL
autocesta a2
04.09.2012.
u 12:11
Osim brata šefa uprave Dražena Guština, u HAC-u rade brat i supruga člana uprave Nikole Bačurina, a direktoru Stankoviću žena i zet
Pogledaj originalni članak

Hrvatske autoceste do 2015. godine trebale bi se riješiti čak 422 zaposlenika u sklopu najavljenog restrukturiranja, no nametnulo se pitanje koliko će šefovi u HAC-u biti objektivni u biranju onih koji su nepotrebni budući da su neki visokopozicionirani HAC-ovci izuzetno rodbinski povezani u tom javnom poduzeću.

Dobro ukorijenjeni

Osim predsjednika uprave Dražena Guština koji u HAC-u ima brata Damira, voditelja tehničke jedinice naplate Bosiljevo – Sv. Rok, i član uprave Nikola Bačurin u HAC-u ima zaposlenu suprugu Andreu, voditeljicu grupe za promet, i brata Josipa, voditelja grupe u naplati cestarine. Među zanimljivijima je i Milan Stanković, direktor sektora za održavanje, čija je obiteljska loza, također, vrlo dobro ukorijenjena u HAC-u. Supruga Mileva Pavlović-Stanković šefica je odjela za pravne poslove, nećakinja Sanda Petris suradnica je u naplati cestarine, a zet Domagoj Almer serviser u naplati cestarine.

Šef odjela unutarnje kontrole Zvonimir Pilih u HAC-u ima pak zaposlenog sina Tomislava koji je viši suradnik u održavanju. Pomoćnik direktora u naplati cestarine Ivan Jagatić u HAC-u radi zajedno sa sinom Tomislavom, koji je samostalni referent prodaje. Snježana Ceković, bivša predstojnica predsjednika uprave koju je 2010. godine smijenio stari šef HAC-a Stjepko Boban, sada pomoćnica direktora u projektiranju, dobiva plaću u istoj tvrtki kao i suprug Jurica Ceković koji u HAC-u radi kao voditelj grupe za nabavu održavanja. Predstojnica ureda nove uprave Mirjana Cviljak u HAC-u radi zajedno sa suprugom Tomislavom Cviljkom, pomoćnikom šefa odjela za informatiku.

Otac i sin Ivan i Tomislav Marušić u HAC-u pak rade kao šef odjela za vozni park, odnosno voditelj grupe za vozni park. Ima i primjera da u HAC-u rade dva brata i supruga, a to su braća Ćale, Damir je voditelj grupe za kontrolu naplatu cestarine, a Marin referent prodaje. Marinova supruga Danijela također je referentica prodaje. Primjera djece i roditelja, braće, supruga i ostalih rodbinskih povezanih radnika u HAC-u ima napretek, a izdvojili smo tek one koji su više rangirani.

Pitat će konzultante

Bitno je napomenuti da navedeni ljudi u HAC-u nisu nedavno zaposleni, nego u tom javnom poduzeću, uglavnom, rade već godinama. No, zanimljivo je da su se u HAC-u, a takav je slučaj i u ostalim javnim poduzećima, očito bez problema zapošljavale gotovo pa cijele obitelji. Sasvim je legitimno postaviti pitanje kako će šefovi u HAC-u odabrati one koje ta tvrtka više ne treba kada je vrlo malo onih koji nisu u prilici dobar dio svoje obitelji svakodnevno susretati na hodnicima tog javnog poduzeća.

U HAC-u pak kažu da će uprava odluku donijeti sukladno vrijedećim zakonskim propisima sa svrhom što pozitivnijeg poslovanja, a neće se voditi zaštitom partikularnih interesa. Uprava će se u restrukturiranju voditi i zaključcima konzultanata, a koordinirat će se i s nadležnim ustrojstvenim jedinicama, odgovorili su nam iz Hrvatskih autocesta.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 157

ME
Medici
12:34 04.09.2012.

I vi svašta pitate. Otkaze će dobiti ljudi koju unatoč tome što su dobri, vrijedni i stručni nemaju zaleđe u vidu: kuma, strica, vujca..... Hvala.

ZA
ZagorskiVitez
23:02 05.09.2012.

Zbog nedostatka lanaca i lokota mnogbrojne porodice zaposlene u HAC-a nisu se mogle vezati za fotelje ,pa nastade panika.Na izvarednoj sjednicia Kriznog stožera pod presjedanjem Dražena Guština zaključeno je:“ Baba Ana Milas šefica nabave odmah će stupiti u kontakt sa dobavljačima lanaca i lokota iz susjednih država i bez raspisivanja natječaja kupiti sve zalihe, jer kako je ažurna dok pokrene redovnu proceduru Čačić će prodati HAC-e“. Za organizaciju prijevoza i podijelu zadužili su Milana Stankovića-Žorža direktora Sektora za održavanje, jer isti ima iskustva u nabavci robe na crnom tržištu.Kao operativac u naplati nabavljao je i prodavao košulje iz Laktaša koje su svi blagajnici morali kupit i platit kao da ih je kreirao Dior.Dok lanci i lokoti ne stignu Guštin je naredio da zaposleni pozovu u pomoć i rodbinu iz dijaspore kako bi zamijenili iscrpljene rođake koji danonoćno čuvaju fotelje uz obećanje da će i njih uhljebit, jadni ni na WC nisu išli već su im patke za vršenje nužde donosili mladi SDP-ovi aktivisti Dumbović i Pranjić.Neka im Bog pomogne, valjda će sačuvat fotelje.

KO
komentato9876
23:37 06.09.2012.

da HT nije prodan, danas bi bio u minusu, zato treba što više toga privatizirati