Dupli standardi

Dva cappuccina 72 kune: Rovinjski bar završio u stranim medijima jer strancima naplaćuje više

Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
Rovinj
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
Rovinj
Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
Rovinj
06.04.2016.
u 17:05
Turisti su prilično uznemireni duplim standardom pri naplaćivanju pića, a vlasnik restorana smatra da nudi oba cjenika te da su cijene jasno vidljive
Pogledaj originalni članak

Jedna od omiljenih turističkih destinacija Istra naslove njemačkih medija puni ne tako pozitivnim sadržajem, i to zbog ugostiteljskih usluga koje su skuplje za inozemne goste. Naime, rovinjski bar nudi dva cjenika - za domaće i strane goste, a naručena dva cappuccina strancima je naplatio 72 kune.

Iako je poznato da ugostitelji povisuju cijene tijekom ljetne sezone, turisti su prilično uznemireni duplim standardom pri naplaćivanju pića.

Vlasnik restorana neugodno se osjeća zbog javnih optužbi, smatrajući da nije učinio ništa loše.

- Istina je da sam za strane goste dignuo cijenu, no nitko ne pita zbog čega. Dakle, prvo što želim demantirati je to da sam domaćem gostu naplatio 72 kune za dva kapučina, jer svi koji zalaze u moj objekt upoznati su s postojanjem dva cjenika - za domaće i strane goste. Račun koji je došao do medija naplaćen je stranim gostima, a od domaćih uzet sa stola i podmetnut kao njihov - objašnjava D.M., vlasnik Roxy bara za Glas Istre.

Foto: Dusko Marusic/PIXSELL

Nadodao je da se gostima nude oba cjenika i da cijene nisu iznenađenje, pa smatra da nikoga nije prevario.

- Doveden sam pred gotov čin po sistemu "uzmi ili ostavi". A ne znajući što mi se sprema u svoj sam objekt uložio novac koji sad trebam zaraditi i vratiti. Eto, to je razlog zbog kojeg sam podigao cijene, uz činjenicu da danas moji konobari i ja moramo hodati 130 metara od šanka do stola na terasi za jednu kavu - pojašnjava.

Kao razlog poskupljenja spominje i grad Rovinj, zbog kojeg je odlukom gradonačelnika morao premjestiti terasu na drugu lokaciju.

- Kada se ugostitelji spremaju za sezonu i otvaraju terase, od kolega ugostitelja i na ulici saznajem da svoju terasu moram premjestiti kojih četrdesetak metara dalje. To sam i učinio i dobro da jesam jer dan nakon što sam samoinicijativno "odselio" dobivam službenu obavijest Grada da to moram učiniti, inače će to obaviti treće lice (komunalni redari) koji će mi i naplatiti premještaj. Eto, da se nisam sam premjestio, još bih morao platiti tu uslugu - zaključuje vlasnik, koji 34 četvorna metra terase godišnje plaća 40 tisuća kuna.

>> Hrvatska regija proglašena najboljom svjetskom maslinarskom regijom

>> Svjetlosna instalacija 'Prekidač' očarala povijesnu Pulu

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 25

DL
dr Luigi
17:42 06.04.2016.

Nije jadnik ni svjestan što je napravio,nadam se da neće morati nositi puno kapučina na terasu,takve informacije u današnje vrijeme interneta dostupne su svima i evo me prvog koji ću mu sa svojim prijateljima zaobići kafić.

AI
andja.ivan.knezevic
18:03 06.04.2016.

Naplaćujući tako papreno nebi se čudio da je pola Rovinja njegovo, ali ipak mu treba zatvoriti i oduzeti dozvolu za rad.

FR
fred70
18:03 06.04.2016.

Poslovni riziko za koji je osobno odgovoran "prebacuje na gosta" i naplacuje mu ga. Kad je otvarao kafic i terasu znao je da su 130m razdvojeni i sada time pokusava opravdati dupli cijenik. To je diskriminacija stranih gostiju i nadam se da ce takva praksa tj. takvi kafici cim prije propasti, jer rade na statu sebe, ali sta je jes puno gore na stetu svojih gradovaa i cijelog Hrvatskog turizma. Dalirade razliku izmedju Njemca i Ceha, ili gosti mozda cak moraju pokazati potvrdu o visini zarade da im ovisno od toga naplati? :-)