Odabirom reklame za svoje bežične slušalice Samsung je izazvao lavinu reakcija britanskih ženskih udruga, prenosi Liverpool Echo. Sporna reklama prikazuje ženu koja opušteno džogira mračnim ulicama u 2 ujutro, a problematično je, kažu iz udruga, što se gotovo nijedna žena u stvarnom svijetu ne bi usudila u ta doba trčati sama i to sa slušalicama u ušima.
"Čini se kao naivna reklama" komentirala je urednica Women's Running časopisa Esther Newman, "U teoriji je (moći trčati u 2 ujutro) lijepa ideja, no u stvarnosti se to ne događa" zaključila je. Pobuna se digla u Britaniji gdje je reklama naročito loše primljena zbog nedavnog nesretnog slučaja Ashling Murphy.
Murphy, 23-godišnja učiteljica iz Tullamorea u Irskoj ubijena je prošlog siječnja dok je trčala nasipom i to u 4 poslijepodne. Uslijed njenog ubojstva održana su mnoga bdijenja diljem Britanije, te je pokrenut hashtag #shewasonarun pod kojim su brojne žene iznijele svoja svjedočanstva o opasnim i neugodnim situacijama u kojima su se našle dok su trčale.
Iz Samsunga su izjavili: "Night Owls (noćne sove) kampanja dizajnirana je oko pozitivne poruke- slavljenja individualnosti i slobode vježbanja u svako doba dana i noći. Nije bila naša namjera da budemo neosjetljivi prema razgovorima o ženskoj sigurnosti. Kao globalna kompanija s raznovrsnim zaposlenicima ispričavamo se za to kako se našu poruku može protumačiti."