identičan hodogram

SDP-u i HDZ-u kampanju kao da je radio isti čovjek

Foto: Tomislav Krasnec/Goran Ferbezar/PIXSELL
Foto: Tomislav Krasnec/VLM/PIXSELL
Neven Mimica
Foto: Goran Ferbezar/PIXSELL
Andrej Plenković
Foto: Damir Špehar/PIXSELL
Nikica Gabrić
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
Mirela Holy
Foto: Zeljko Lukunic/PIXSEL
Milan Kujunžić
29.04.2014.
u 08:23
“Snaga za bolje sutra” moto je HDZ-a, a “Moja Europa” SDP-a
Pogledaj originalni članak

Da nisu dvije suprotstavljene strane, analizirajući kampanju za europske izbore HDZ-ova i SDP-ova bloka, reklo bi se da su te dvije stranke međusobno prepisale predizborni hodogram. I desni i lijevi kampanju su podijelili u dva dijela. U prvom dijelu HDZ-ovi i SDP-ovi timovi odvojeno obilaze Hrvatsku, a u samom finišu kampanje, dakle otprilike posljednjih sedam dana, svi kandidati s tih koalicijskih lista u najvećim gradovima imaju velike, završne predizborne skupove.

Početak u Vukovaru

HDZ je službeno svoju kampanju započeo jučer, i to predizbornim skupom u Vukovaru. Taj je grad izabran i zbog simbolike. HDZ daje do znanja koliko mu je važan grad heroj koji je pretrpio najveću žrtvu u Domovinskom ratu. HDZ-ova koalicija pod sloganom “Snaga za bolje sutra” svojih je 11 kandidata podijelila u dva tima – plavi i zeleni. Plavi obilazi jug Hrvatske, a zeleni kontinent. Na taj će način obići cijelu Hrvatsku, a zadnjih pet dana pred izbore svi će kandidati zajedno nastupiti na pet velikih skupova u Rijeci, Osijeku, Splitu, Varaždinu i za sam kraj kampanje u Zagrebu. Osam dana prije izbora za Europski parlament, koji se održavaju 25. svibnja, HDZ organizira i veliki motivacijski stranački sabor u Ciboni. Osnovne teme kojima će HDZ-ovi kandidati privlačiti birače za europske izbore bit će gospodarstvo i fondovi EU. SDP je svoje izborne asove podijelio u tri tima koja u prvom dijelu kampanje obilaze manje gradove po Hrvatskoj. U drugom dijelu kampanje kandidati se zajednički pojavljuju na skupovima u četiri do pet najvećih gradova.

– Nije riječ o klasičnim političkim skupovima u našoj kampanji, nego o izravnoj komunikaciji s građanima na terenu. Krovni slogan kampanje je “Moja Europa”, a svaki ga je kandidat dodatno personalizirao – rekla nam je SDP-ova kandidatkinja Biljana Borzan. Osnovna tema SDP-ove kampanje je reindustrijalizacija Europe. Budući da je limit koji stranke u ovoj kampanji mogu potrošiti 1,5 milijuna kuna, zasad se ne spominju zvučna estradna imena koja bi na njihovim skupovima trebala nastupati.

Iza Gabrića 12.000 km

U HDZ-u kažu kako će uglavnom lokalne organizacije organizirati klape i bendove kada skupovi budu u njihovu gradu. U SDP-u pak kažu da skupih estradnjaka kod njih neće biti. I “mali igrači” su se raštrkali po terenu. Lista Partnerstva hrvatskog centra, koju predvodi dr. Nikica Gabrić, već je obišla 30 gradova i prevalila 12.000 kilometara.

– Mi smo glas razuma koji nudi racionalnu politiku – poručio je dr. Gabrić čija će lista kampanju završiti u četiri velika grada – Osijeku, Splitu, Rijeci i Zagrebu... OraH Mirele Holy kampanju je podijelio po regijama – Slavonija, Dalmacija, Lika... Na zadnji skup/tribinu u Zagrebu trebao bi im doći i šef europske stranke zelenih. I Savez za Hrvatsku rastrčao se po terenu. Uz zajednička predstavljanja, svaka stranka i samostalno obilazi gradove. Slogan saveza je “Biraj dobro za Hrvatsku”. 

>> 'S kim trebam razgovarati... S ovima koji uporno devastiraju Hrvatsku?'

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 40

DE
desnooo
08:47 29.04.2014.

Ocekujem laganu pobjedu Hdz-ove koalicije i minimalno 6 zastupnika u Europskom parlamentu

Avatar jurko_zg
jurko_zg
08:38 29.04.2014.

Bitno je da rezultat nece biti jednak vec ce HDZ-ova lista pomesti...definitivno najbolji ljudi za EU parlament!

Avatar jurko_zg
jurko_zg
09:11 29.04.2014.

A sto bi trebali kandidati , obilaziti Afriku pod sloganima koji nemaju veze sa Europom ni Hrvatskom. Plenkovicu i HDZ-u ne treba kampanja,oni su se dokazali u parlamentu!!