Znamo da se brojni pacijenti u bolnicama žale na hranu koju dobivaju tri puta dnevno. Jedan direktor bolnice u Ottawi Jack Kitts htio je provjeriti je li baš to tako pa je tjedan dana jeo hranu koja se poslužuje pacijentima. Zajedno sa svojim menadžerima jeo je po tri obroka dnevno. Ono što su probali nije im se baš svidjelo i tada se odlučilo ići u neke promjene.
Nakon što su godinama slušali pritužbe pacijenata sada je došlo do preustroja, uveden je novi meni, te je počelo uvođenje drugačijih, modernijih jela koji uključuju više salate, friške sendviče, a u budućnosti se razmišlja o tome da bi pacijenti mogli naručiti poslugu u sobu kasno navečer.
Do reakcije uprave bolnice došlo je kada se jedna pacijentica žalila šefu bolnice na hranu kazavši da je to što jedu zastrašujuće. U svom odgovoru pacijentici Gillian Wallace doktor Kitts složio se da su promjene potrebne.
Imaju još neke planove
"Hvala što ste podijelili svoju brigu sa mnom. Naš tim je nedavno svakodnevno jeo hranu tjedan dana i složili su se da moramo poboljšati prezentaciju i okus ", poručio je šef bolnice
Gospođu Wallace dok se oporavljala od operacije pozvao je njezin liječnik koji joj je rekao da 'ne jede ta s***a, misleći pritom na bolničku hranu te preporučio da joj suprug donese nešto za pojesti, piše Metro.
Kevin Peters, direktor za prehranu rekao je da su oni u bolnici imali neke jako dobre stvari za koje misli da su još uvijek kvalitetne. "Lazanje je zapravo bilo jako dobro", rekao je. Objasnio je da je hrana koja se servira pacijentima na u bolnici blaga i nije ono što pacijenti obično jedu. U roku od pet godina, rekao je, bolnica može ponuditi neku vrstu prostorija, buffeta, koji djeluju kao radna terapija za pacijente, te pružaju niz obroka.
"Znamo da pacijenti obično ne jedu u 8 sati prije podne, u podne i 4 sata popodne. Moramo biti puno fleksibilniji", rekao je Peters.