POTPISAN UGOVOR

Siščani će 2024. za manje od pola sata stizati u Zagreb

Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL
Autocesta A11 od Lekenika do čvora Sisak trebala bi biti dovršena do 2023. godine
Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL
Autocesta A11 od Lekenika do čvora Sisak trebala bi biti dovršena do 2023. godine
Foto: Marin Tironi/PIXSELL
Zagreb: Potpisan ugovor o izgradnji dionice autoceste A11 od Lekenika do čvora Sisak
19.02.2022.
u 14:04
Potpisan je ugovor za dovršetak autoceste Zagreb – Sisak te će uskoro početi radovi na 11 kilometara dugoj dionici od Lekenika do čvora Sisak
Pogledaj originalni članak

Gotovo punih 40 godina od izrade prvog idejnog rješenja (1983. godine) potpisan je u petak ugovor za dovršetak autoceste Zagreb – Sisak te bi uskoro trebali početi i radovi na posljednjoj, 11 kilometara dugoj dionici autoceste A11 od Lekenika do čvora Sisak.

Ugovor su potpisali predsjednik uprave Hrvatskih autocesta Boris Huzjan, predsjednik uprave Colas Hrvatske Siniša Košćak i član uprave Goran Tuđan te direktor Geotehnike Igor Horvat.

Ekonomski impuls

– Ovaj projekt znači nov ekonomski i razvojni impuls za cijelu Sisačko-moslavačku županiju, a osobito za Sisak i Petrinju.

Ovih 280 milijuna kuna, koje dolaze iz vlastitih sredstava Hrvatskih autocesta, predstavlja i važnu investiciju za hrvatski BDP – rekao je pri potpisivanju ugovora premijer Andrej Plenković dodavši da ovaj projekt treba staviti u širi kontekst razvoja cestovne infrastrukture koji će biti dovršen do kraja drugog mandata ove Vlade.

To su, rekao je premijer, uz ovu dionicu, dovršetak koridora Vc u Baranji, dovršetak izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta te puni profil Istarskog ipsilona i druga cijev tunela Učka.

– U planu nam je, u godinama koje su pred nama, investirati 45 milijardi kuna u prometnu infrastrukturu – u željeznicu 22 milijarde, 15 milijardi u ceste, tri milijarde u luke te pet milijardi kuna u ostale oblike prometa – najavio je Plenković.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković istaknuo je da je ovo prvi ugovor, i prva investicija, koji Hrvatske autoceste, nakon uspješno provedenog restrukturiranja, realiziraju u potpunosti svojim sredstvima, bez pomoći sredstava EU i bez kreditnog zaduženja.

Posao je na javnom natječaju dobila zajednica ponuditelja koju sačinjavaju tvrtke Colas iz Varaždina i Geotehnika s Brača, koji su za gradnju ove dionice ponudili 281,33 milijuna kuna (bez PDV-a).

Natječaj se od 8. ožujka lani, kada je raspisan, oduljio nakon nekoliko žalbi na dokumentaciju te Strabagove žalbe na odabir izvođača, no sada je napokon ugovor potpisan te je rok za završetak radova 24 mjeseca od dana uvođenja u posao, što znači da bi Siščani 2024. godine do Zagreba mogli doći za manje od pola sata.

Natječaj je raspisan nakon katastrofalnog potresa koji je pogodio Sisak i Banovinu, kao dio revitalizacije ovog područja.

Projektira se čvor Žažina

Autocesta A11, od Zagreba do Siska, planirane dužine 47,5 kilometara, počela se graditi 2006. godine. Trasa je počela na obilaznici Zagreba kod Jakuševca, dionica između Velike Gorice i Buševca duga devet kilometara puštena je u promet u svibnju 2009. godine, a u travnju 2015. godine u promet je puštena i dionica autoceste između Buševca i Lekenika duga 11,2 kilometara.

U sklopu ovoga projekta, kazao je ministar Butković, projektira se i novi čvor Žažina, koji će biti ujedno priključak Petrinje i Gline na autocestu, što će omogućiti bolji ekonomski razvoj toga dijela Banovine

>> VIDEO Vozači oprez! Netko je na benzinskoj postaji zamijenio pištolje za benzin i dizel...

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.