TRAGEDIJA PRI SLIJETANJU

Raspao se putnički zrakoplov u Južnoj Koreji: Otklizao s piste i zabio se u zid, najmanje 62 poginulih

Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
29.12.2024.
u 04:41
Boeingu 737-800 zakazala je oprema za slijetanje, možda zbog udara ptice, nagađa novinska agencija Yonhap. Pilot navodno u prvom pokušaju nije uspio sletjeti pa je pokušao podići zrakoplov i pokušati ponovo
Pogledaj originalni članak

Najmanje 62 ljudi poginulo je u nedjelju u nesreći zrakoplova u zračnoj luci u Muanu u Južnoj Koreji, javljaju CNN i korejski mediji. Zrakoplov Jeju Aira sa 175 putnika i šest članova posade na letu iz Tajlanda otklizao je pri slijetanju s piste, udario u žičanu ogradu i zid u zračnoj luci i zapalio se.

Točan broj žrtava još nije poznat, a vlasti trenutno procjenjuju da je stradalo 62 ljudi, navodi novinska agencija Newsis. Vatrogasna služba upozorila je da bi broj žrtava mogao biti veći budući da je zrakoplov teško oštećen. Spasilačke službe pronašle su zasada dvoje preživjelih i trenutno pokušavaju spasiti ljude u repu aviona, rekao je Reutersu dužnosnik međunarodne zračne luke u Muanu.

Boeingu 737-800 zakazala je oprema za slijetanje, možda zbog udara ptice, nagađa novinska agencija Yonhap. Pilot navodno u prvom pokušaju nije uspio sletjeti pa je pokušao podići zrakoplov i pokušati ponovo. Na fotografijama južnokorejskih medija vidi se olupina aviona u plamenu i dim.

Obnašatelj predsjedničke dužnosti Choi Sung-mok naredio je da se u spašavanje uključe sve službe, objavio je njegov ured. Glasnogovornik Jeju Aira rekao je da još prikupljaju podatke o nesreći. Boeing nije odmah odgovorio na upit Reutersa da komentira nesreću.

Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji
Foto: Reuters/Pixsell
Strašna zrakoplovna nesreća u Južnoj Koreji

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 11

Avatar Trgovac
Trgovac
06:44 29.12.2024.

Boeing koji je slavni počeo promovirati etničku i rasnu raznolikost među svojim zaposlenicima. Vidite prije su Boeingovi zrakoplovi bili proizvedeni od strane kompetentnih bijelih muškaraca i nisu padali s neba. Ali to je bilo glupo i ne progresivno. Pa je Boeing napravio kampanju pa zaposli što više Crnaca, Afrikanki, Arapa, Indijaca, Filipinaca, transseksualaca da bude više inkluzivan. Ovo su rezultati.

V0
Vlaskoulicanec4.0
16:28 29.12.2024.

ne_ preglednee: dragi moj nepismeni prijatelju. Odmah na početku za bolje razumijevanje: Boeing je tvrtka koja proizvodi "avijune", Lufthansa je aviokompanija koja te "avijune" koristi. Lufthansa je bila prvi kupac svojedobno za Boeing 737 i letila je njime desetljećima dok nije , u tom segmentu, prešla na Airbus. Lufthansa i dalje leti Boeingove "avijune": 747-400, 747-800, 787-9 a ima i naručene nove 777-9. U svojoj dugoj povijesti letila je sa 707-300, 727-100, 727-200, 737-100/200/300/400/500 te 747-100 i 747-200. Trenutno ima naručenih 40 "avijuna" 737-8MAX. Na tvoje pitanje kada je pao Tupolev ili Iljušin ne bih niti odgovarao jer su ih na desetke i desetke popadali. A s obzirom da oni godinama više ne lete, ne možeš nigdje pročitati da su se ti "avijuni" srušili. Jedine dvije kompanije koje još lete sa tim "avijunima" su Air Koryo iz Sjeverne Koreje i kubanska Cubana. Čak ih ni ruske kompanije više ne lete. Superjet SSJ100 leti već duže vrijeme i teško je smeće od "avijuna" koje čak ni Aeroflot ne želi više letjeti. MS21 je u probnoj fazi i pitanje je kada kreće serijska proizvodnja. Kinezi pak za svoje vojne "avijune" rade vlastite motore, kao i za civilne. Rusi nisu nikada izvozili motore u Kinu jer ih ni sami nemaju dovoljno. Bilo je kooperacije u proizvodnji motora, ali su Kinezi počeli sve sami raditi. Kao što vidiš, imam itekako pojma - čak štoviše, iz te sam branše. Stoga se ne sramoti ovdje ne samo neznanjem o materiji nego i svojom (ne)pismenošću.

V0
Vlaskoulicanec4.0
09:15 29.12.2024.

Molim lijepo da mi netko objasni što je "oprema za slijetanje"??? U niti jednom standardnom priručniku bilo kojeg tipa aviona, takva "oprema" nije spomenuta...