Željeznički promet u varžadinskoj regiji bio je danas obustavljen jer su strojovođe odbile voziti vlakove odnosno lokomotive zbog, kako su naveli, njihove tehničke neispravnosti.
U Sindikatu strojovođa Hrvatske kažu da su lokomotive u lošem stanju jer se slabo održavaju i da ima dana kad je čak 50 posto lokomotiva izvan pogona zbog kvara. Na većini lokomotiva pri tome, tvrde strojovođe, ne radi sistem za kočenje, zbog čega ih ne žele više voziti jer je ugrožena sigurnost putnika. Odbijanje pak strojovođa da voze lokomotive u HŽ Putničkom prijevozu su proglasili čak sabotažom i tvrde da većina nedostataka na lokomotivima nije vezana uz sigurnost željezničkih vozila.
A vozni park HŽ-a je vrlo star, zadnji put nova lokomotiva je kupljena još u doba Jugoslavije zbog čega lokomotive treba često popravljati i dodatno održavati. HŽ Cargo posjeduje 187 lokomotiva i to 92 električne i 95 dizelskih od kojih je aktivno 148. Njihova prosječna starost je oko 30 godina.
U Cargu navode da su nova električnu lokomotivu zadnji put kupili još 1987. godine. Da se lokomotive često kvare, potvrđuju i u Upravi te tvrtke pa tako navode da je zbog kvarova i održavanja prosječno dnevno izvan pogona oko 30 posto lokomotiva. U zadnjih godinu dana su kažu u obnovu i popravak lokomotiva uložili 46,012.351 kunu. U voznom parku HŽ Putničkog prijevoza je pak 79 lokomotiva, njihova je prosječna starost također oko 30 godina, a posljednja lokomotiva nabavljena je prije 24 godine. U HŽ PP kažu da je 10 njihovih lokomotiva prosječno dnevno na izvanrednom popravku. U 2013. su kažu za održavanja lokomotiva utrošili 2,3 milijuna kuna.