Gotovo svako drugo dijete migrantskih korijena postiže loše rezultate u školi, pokazala je u ponedjeljak objavljena studija koja je obuhvatila 72 zemlje.
Udio djece koja teško svladavaju gradivo je 43 posto među djecom migrantskog porijekla, gotovo 2,5 puta više u odnosu na ostalu djecu. OECD-ova studija također je pokazala da oni češće pokazuju znakove anksioznosti povezane sa školom ili osjećaju da školi ne pripadaju. Istraživanje, koje je sufinancirala EU i predstavljeno u Bruxellesu, pokazalo je da su učenici inozemnog porijekla manje zadovoljni svojim ukupnim životom u usporedbi s kolegama neimigrantskih korijena.
U studiji je sudjelovalo više od 500.000 petnaestogodišnjaka iz 72 zemlje. Svaki četvrti imao je barem jednog roditelja rođenog u inozemstvu.
Zašto me ovo ne čudi?Mali neuki migranti kojem je tata oplodio pola afghanistana i onda ostavio majke kako bi divljao i ubijao nevine civile.Još je Napoleon govorio kako se trebamo pazit globalizacije,trebali ste ga slušat,a šta češ sad smo zapeli sa 13 milijuna malih migranata u sjevernoj polutci