trikovi

Stvari koje uspješni ljude rade u prvih 10 minuta radnog dana

Foto: Thinkstock
Stvari koje uspješni ljude rade u prvih 10 minuta radnog dana
17.03.2016.
u 10:39
– Ustajanje na pravu nogu nije važno samo u vezama. Važno je za početak bilo kojeg radnog dana, pogotovo onih napornijih – kaže Michael Kerr, međunarodni poslovni govornik i autor knjige 'You Can't Be Serious! Putting Humor to Work'.
Pogledaj originalni članak

Kako odradite prvih 10 minuta radnog dana, uvelike će odrediti koliko će vam produktivan i učinkovit biti ostatak dana.

– Ustajanje na pravu nogu nije važno samo u vezama. Važno je za početak bilo kojeg radnog dana, pogotovo onih napornijih – kaže Michael Kerr, međunarodni poslovni govornik i autor knjige ''You Can't Be Serious! Putting Humor to Work''.

Kerr tvrdi da prvih 10 minuta radnog dana može odrediti vaš stav prema novom danu. – Stoga je imperativ da dan započnete pravilno, s čistim početkom – kaže Kerr, piše Business Insider.

S njim se slaže i stručnjakinja Lynn Taylor koja tvrdi da ti trenuci mogu utjecati na odnos prema danu jer su oni prvi doživljaj tog dana.

– Prvih nekoliko minuta u uredu mogu biti najstresniji jer postoji razina tjeskobe s onim s čime se možete suočiti: velika količina hitnih e-mailova, krizni događaji ili kasno najavljeni sastanci, poziv za dolazak u šefov ured, neraspoloženi kolege... Potrebna je velika samosvijest, pozitivan stav i treniranje samog sebe kako bi se suprotstavili negativnosti – kaže Taylor.

Ovo su neke od stvari koje uspješni ljudi rade u prvih 10 minuta svog radnog dana:

1. Dolaze na vrijeme

2. Na početku radnog dana potrude se da im je udobno (bilo da se radi o stolcu, položaju tipkovnice, dostupnosti telefona, dobroj rasvjeti...)

3. Organiziraju svoj radni prostor

4. Istežu se, stoje i hodaju kako bi potakli cirkulaciju

5. Sagledavaju listu zadataka i određuju prioritete

6. Vizualiziraju uspjeh

7. Prilagođavaju dnevni raspored i eventualne pripreme prije nekog poziva ili sastanka

8. Ne rade više stvari istodobno

9. Predviđaju koje bi ih stvari mogle ometati kako bi se mogli fokusirati na dnevni plan

10. Govore ''ne'' kolegama, diplomatski i pristojno, kako bi smanjili stvari koje ih ometaju

11. Blokiraju negativnosti

12. Uzimaju vrijeme za druženje s kolegama

13. Menadžeri na početku dana iskoriste trenutak za kratak razgovor sa zaposlenicima kako bi se uvjerili da su uključeni i motivirani

14. Smiju se

15. Razmišljaju o tome kako pomoći drugima

16. Strateški provjeravaju e-mail

>> Kako uspješni ljudi naprave više u jedan dan nego ostali u tjedan?

>> 7 stvari koje rade uspješni ljudi prije spavanja

>> Ovo je 9 stvari koje uspješni ljudi nikada ne rade!

>> Sretni ste ako ste bogati i uspješni? Ovaj stručnjak tvrdi: Sreća je u nečem drugom

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

DM
dr_max
10:58 17.03.2016.

Baš me zanima kako se to "strateški pregledava" email...

DU
Deleted user
16:20 17.03.2016.

i sve to u samo 10 minuta...

HL
hlibit
17:14 17.03.2016.

...ja bi se smijal celi dan da mi radnici dobivaju tri tisuce kuna placu