U teškoj prometnoj nesreći koja se jutros oko 8.15 sati dogodila na otoku Hvaru poginuo je vozač Zastave 750 Antun M. (78). Prometna nesreća dogodila se na državnoj cesti u blizini Vrbanja, kada je vozač "fiće", krećući se iz Jelse prema Starom Gradu, skretao ulijevo u trenutku kada ga je već počeo obilaziti 22-godišnji vozač motocikla Kawasaki Nikola M. Motocikl je snažno udario u vozilo, a vozač "fiće" preminuo je na mjestu događaja. Motociklist je teško ozlijeđen te je helikopterom prevezen u Klinički bolnički centar Split.
Sudar s Kawasakijem: Hvaranin poginuo u "fići"
Nekada je bila najbolja na svijetu i ponos Jugoslavije. Danas radi u psihijatrijskoj ustanovi
Niz sjajnih rezultata okrunila je 1989. godine kada je uz broncu u veleslalomu postala svjetska prvakinja u slalomu. Stručnjaci su je prozvali najvećim talentom svih vremena, a u prvih pet sezona osvojila je šest medalja. U Svjetskom kupu upisala je sedam pobjeda uz 22 plasmana na postolje.
Bosanski slavni glumac kao dijete radio je na groblju, a težak život odredio je njegov put
Danas je njegov 50. rođendan, a mi smo se prisjetili zanimljivih anegdota iz života Enisa Bešlagića
Gorani doživjeli hladan tuš. Svi projekti su im završili na rezervnoj listi: 'Mi nemamo vremena kao ostali'
Nijedan od šest goranskih turističkih projekata nije prošao na natječaju za potpuno financiranje nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a da stvar bude gora, bez europskog novca bili su ostali i prije četiri godine
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.
Ako je motociklista pajkan, onda je sigurno vozac ficeka kriv. I mog je oca tako pretjecao pajkan u svom privatnom autu jureci vecom brzinom od 100km/h tamo gje je maksimum 60km/h, ali je moj otac bio kriv jer navodno nije upalio zmigavac iako su svi okolo vidjeli da je zmigavac bio upaljen. Sto je jos gore, osiguravajuce drustvo je isplatilo stetu pajkanu prije nego sto je sudska odluka o krivici donesena. Dakle zakon za neke vrijedi vise, a za neke manje.