Ovog petka iza podneva došlo je do tragedije u Puli kada se manji avion marke Pipistrel i odnio živote dvoje stranih državljana.
Zrakoplov se neslužbeno srušio prilikom polijetanja, a o situaciji se oglasila i Zračna luka Pula koja je potvrdila kako su u tijeku postupanja nadležnih tijela.
Ovo nije prvi puta da je pad zrakoplova u Istri završio ljudskom tragedijom. Tako je još početkom rujna 2013. u zrakoplovnoj nesreći poginuo iskusni pilot letenja S.P., zajedno s jednim putnikom. Zrakoplov se, podsjetimo, tada srušio u more između Pule i Medulina, i to stotinjak metara od luke Pomer.
Policija isprva nije potvrdila identitet poginulih, no kasnije su iz zagrebačke pilotske škole Peryton kazali kako je akrobatskim avionom marke Zlin 242L, inače privatnog vlasnika, upravljao S.P. Inače se radilo o odličnom pilotu i vrsnom instruktoru letenja, a uz njega je poginuo i njegov prijatelj G.D. Više očevidaca tada je ispričalo kako se još u zraku čuo prasak, a potom se zrakoplov strelovito nosom srušio u more. Do pilota i putnika su pokušali doći ljudi s brodica koje su tada bile u blizini, no u moru koje se zamutilo nisu ih uspjeli vidjeti.
Poginuli pilot i putnik izvučeni su kasnije iz kabine zrakoplova u kojoj su ostali zarobljeni, a sama olupina zrakoplova potonula je na dno na dubinu od osam metara. Agencija za istraživanje nesreća u zračnom, pomorskom i željezničkom prometu (AIN) dvije godine nakon objavila je detaljno izvješće o nesreći, smatrajući kako je krivica najvjerojatnije bila na pilotu. - Mislim da se pilot nije snašao u situaciji te da mu reakcija nakon dinamičkog prevlačenja nije bila pravilna, što je dovelo do tragedije. Također skrećem pozornost na još jedan detalj, a to je da akrobacije avionom zbog promjene položaja aviona u prostoru produciraju nagle promjene intenziteta zvuka, što laicima ostavlja dojam nepravilna rada motora – citirano je mišljenje instruktora u priopćenju AIN-a.