Nova promotivna kampanja

Turiste do Hrvatske dijeli samo jedan klik

Foto: HTZ
Turiste do Hrvatske dijeli samo jedan klik
22.04.2020.
u 12:30
Kristjan Staničić zahvaljuje Domagoju Vidi, Tinu Jedvaju, Domagoju Duvnjaku, Marinu Čiliću, Dini Levačić, Mariju Hezonji, braći Fantela, braći Sinković i drugima, što dijeljenjem objava HTZ-a svojem milijunskom auditorijo doprinose promociji.
Pogledaj originalni članak

’Ponekad zbog okolnosti izvan vaše kontrole, niste u mogućnosti biti sa svojim voljenima. Katkada se morate držati podalje ljudi, mjesta i stvari koje vas čine sretnima, koje vas ispunjavaju osjećajem zadovoljstva i ispune vam srce ljubavlju. Ljubav na daljinu nikada nije jednostavna, ali prava ljubav pobjeđuje sve. Sigurni smo da ste, dok ste kod kuće, pronašli put da se povežete sa svojim najdražima, tako smo i mi pronašli način da u vaš dom dovedemo Hrvatsku.’

To je uvodna poruka nove kampanje Hrvatske turističke zajednice namijenjene višemilijunskim pratiteljima na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter te online platformama. Komunikacijski concept pod oznakom #CroatiaLongDistanceLove i porukom „Welcome Croatia to your home“ cilja kako goste koji su već bili kod nas, tako I potencijalne nove.

- U ovim zahtjevnim i izazovnim trenucima iznimno je važno zadržati optimizam i kontinuirano održavati vidljivost naše zemlje na turističkoj karti svijeta. Svakodnevnim pojačanim komuniciranjem putem društvenih mreža na kojima bilježimo iznad prosječne brojke posjeta, podsjećamo ljubitelje putovanja koliko je hrvatska turistička ponuda jedinstvena, bogata i raznolika. Svu trenutnu komunikaciju objedinili smo pod zajedničkom oznakom #CroatiaLongDistanceLove pozivajući mnogobrojne posjetitelje na razgledavanje i dodatno upoznavanje Hrvatske iz svojih domova. U izradi smo iduće komunikacijske platforme namijenjene domaćim i inozemnim gostima, a u finalnoj fazi izrade je i promotivna kampanja namijenjena sedam tržišta našeg bližeg okruženja koju ćemo spremno plasirati kada se za to steknu adekvatni uvjeti – poručuje direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji se posebno zahvaljuje Domagoju Vidi, Tinu Jedvaju, Domagoju Duvnjaku, Marinu Čiliću, Dini Levačić, Mariju Hezonji, braći Fantela, braći Sinković, Tončiju Stipanoviću, Stipi Žuniću i Sari Kolak što dijeljenjem objava HTZ-a sa svojim milijunskim auditorijem doprinose promociji naše zemlje.

Inače, u sklopu novog komunikacijskog koncepta na 15 jezičnih varijanti iznimno posjećene mrežne stranice Croatia.hr kreirana je i posebna podstranica #CroatiaLongDistanceLove s atraktivnim video materijalima, lijepim fotografijama i zanimljivim informacijama predstavlja ponajbolje od hrvatske turističke ponude. Posjetitelji mogu uživati u virtualnoj šetnji Dubrovnikom, raftingu na Zrmanji te krstarenju na Kornatima, istražiti hrvatsku kontinentalnu ponudu, pogledati kako se pripremaju tradicionalna hrvatska jela ili pića, otkriti lokacije snimanja popularnih svjetskih serija i filmova, pročitati zanimljive hrvatske legende itd. Hrvatska je tako za brojne ljubitelje udaljena samo jedan klik.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.