Daljnji rast prepoznatljivosti

HTZ promovira hrvatski turizam na 16 ključnih tržišta

HTZ promovira hrvatski turizam na 16 ključnih tržišta
Foto: HTZ
1/3
27.01.2020.
u 12:23

Hrvatska turistička zajednica provodi prvu ovogodišnju brand kampanju koja će se u različitim vremenskim periodima, na 16 ključnih tržišta, provoditi sve do kraja srpnja.

Osnovni cilj brand kampanje je daljnji rast prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije bogate ponude, zbog čega su u fokusu ove kampanje najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi poput sunca i mora, eno-gastronomije, aktivnog turizma, nautike i kulture.

Snaga hrvatskog turističkog brenda unazad nekoliko godina ostvaruje kontinuirani rast čime je naša zemlja sve prepoznatljivija kao raznolika i kvalitetna turistička destinacija. S ciljem zadržavanja pozitivnih trendova kreirali smo brand kampanju koja je pomno isplanirana jer prati preferencije svakog od 16 odabranih tržišta. Naš je cilj gostima ponuditi ono što traže, a da smo u tome i uspješni pokazuju preliminarni rezultati posljednjeg TOMAS istraživanja prema kojima raste stupanj njihova zadovoljstva većinom elemenata ponude, posebice gostoljubivošću domaćina, pješačkim i biciklističkim stazama, prezentacijom kulturne baštine, kvalitetom informacija u destinaciji, ali i raznolikošću manifestacija te gastronomskom ponudom“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Foto: HTZ

Tržišta na kojima se provodi prva ovogodišnja brand kampanja su Njemačka, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Belgija, Norveška, Rusija, Ukrajina, Slovačka i Španjolska. Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem online i offline kanala, odnosno u sklopu televizijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter te kanala na YouTubeu.

Dodajmo kako će Hrvatska turistička zajednica tijekom 2020. godine provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Produkcija i provedba kampanja provodi se po tržištima prema definiranim medija planovima te smjernicama postojećeg krovnog komunikacijskog koncepta. Uz glavne kampanje Hrvatske turističke zajednice, u 2020. godini provodit će se i kampanje za promociju poslovnog i nautičkog turizma, adventa te kampanja namijenjena domaćem tržištu kojom se posebno želi potaknuti domaći turistički promet u razdobljima pred i posezone.

Ključne riječi
HTZ

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije