Ako je cilj bio privući pažnju, to im je uspjelo više nego što su mogli sanjati, jer za njih su sad čuli svuda.
Reklama za deterdžent za rublje Qiaobi proglašena je već za najgoru rasističku reklamu svih vremena. Na početku reklame na sceni je mlada Kineskinja koja stavlja rublje u perilicu, pojavljuje se crnac u bojama isprljanoj majici, ona ga zove prstom, on prilazi, uvjeren da joj se sviđa, no umjesto poljupca, Kineskinja ga gurne u perilicu. Na kraju iz perilice izlazi Kinez, što oduševljava domaćicu.
Priča o rasističkoj reklami kao stvorena je za društvene mreže, pa i u Kini, gdje su uslijedili napadi, a onda se proširila. Reklama je zapravo kopirana talijanska reklama u kojoj Talijanka svog pomalo otromboljenog bijelog partnera gurne u perilicu i dobije mišićavog crnca...
wow, zamislite, nisu sve zemlje izgubile sav razum pa da žele promovirati degeneraciju koja su inter-rasni parovi. Pa zašto uostalom i bi, crnci po prosjeku imaju značajno niži iq i puno su veće šanse da će biti nasilan prema ženi ako je ona druge rase.Ako mi ne vjerujete slobodno proguglajte malo.