PROMO

U sklopu kampanje „Svaki otisak bolji je od ugljičnog” Pepco pošumio Hrvatsku s 3000 novih stabala

Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
Foto: Pepco
Pepco
20.04.2023.
u 14:38
S ciljem zaštite planeta i poboljšanja kvalitete života, Pepco se odlučio uključiti u inicijativu pošumljavanja i tako, kao velika kompanija, djelovati na veliki ekološki problem - ugljični otisak.
Pogledaj originalni članak

Ugljični otisak podrazumijeva ukupnu emisiju stakleničkih plinova koji negativno utječu na ekosustav i prirodnu ravnotežu planeta, a najuspješniji borac protiv njega je šuma.

U ponedjeljak, 17. travnja zaposlenici kompanije Pepco zajedno su s volonterima Saveza izviđača Hrvatske te učenicima Drvodjelske srednje škole u Zagrebu pošumili predio Perjasice u okolici Karlovca ostavljajući tako svoj pozitivan otisak u svijetu. Uključivanjem Pepca u inicijativu CO2MPENSATING BY PLANTING šumska je površina Hrvatske narasla za novih 3000 stabala. Okupljene je posebno pozdravio veleposlanik Kanade, Nj.E. gospodin Alan Bowman, kao novi partner i pokrovitelj projekta CO2MPENSATING BY PLANTING.

Foto: Pepco
Pepco

Inicijativu pošumljavanja od početka prati i interaktivna kampanja ”Svaki je otisak bolji od ugljičnog”, koja širi svijest o problemu ugljičnog otiska i poziva Pepcove kupce da učine isto. Kako bi privukao pažnju kupaca, ali i prolaznika, te im dao priliku za zabavu, Pepco je u svoje tri frekventne trgovine u Hrvatskoj (Galerija Poreč, Supernova Zadar i Arena Park u Zagrebu) postavio interaktivnu pin-art instalaciju. Instalacija promovira, i u stvarnost pretače glavnu poruku kampanje, pa tako kupcima i prolaznicima daje priliku da fizički ostave otisak kakav žele. Dok kupci ostavljaju pozitivan otisak na instalaciji te dijele fotografije svojih otisaka na društvenim mrežama i šire svijest o ozbiljnosti ugljičnog otiska, Pepco ostavlja pozitivan otisak na planet.

„Svjesni smo da naše poslovanje ima utjecaj na društveno i prirodno okruženje te uvijek tražimo dodatne načine smanjenja svog utjecaja na okoliš. Imajući na umu dobrobit sadašnjih i budućih generacija, želimo biti nositelj pozitivne promjene: zaštititi naš planet i pridonijeti poboljšanju kvalitete života naših zaposlenika, kupaca i lokalnih zajednica.“ – izjavio je Tomislav Bekavac, Operational Manager za regiju Adria.

Foto: Pepco
Pepco

Kao jedan od najpopularnijih europskih lanaca trgovine, Pepco se želi pozicionirati i kao nositelj pozitivnih promjena. Imajući na umu sadašnje i buduće generacije, kompanija aktivno radi na projektima iz domene društvene odgovornosti i provodi ih u suradnji s mrežom partnera. Osim fokusa koji se do sada stavljao na obrazovanje djece i izjednačavanje njihovih životnih prilika, Pepco ovom kampanjom svoje pozitivno djelovanje želi proširiti i na brigu o okolišu.

Pepco je najbrže rastući europski trgovački lanac koji nudi odjeću za cijelu obitelj i proizvode za kućanstvo. Tvrtka ima preko 3000 trgovina u 17 zemalja: od Estonije do Bugarske, Italije i Španjolske, uključujući preko 26.000 zaposlenih. Slogan "Osjetite kvalitetu, uživajte u cijeni", privlači milijune kupaca koji ostvaruju više od 28 milijuna transakcija mjesečno.

Foto: Pepco
Pepco

Brzi rast i širenje poslovanja sa sobom donosi i svijest kompanije na veliki utjecaj koji ovaj brzo šireći lanac ima na okruženje. Pepco provodi niz aktivnosti u području održivog razvoja, na temelju strategije koja pokriva sva ESG područja. Cilj tvrtke je smanjiti svoj utjecaj na okoliš, omogućavajući kupcima informiraniju kupnju kroz sve veći asortiman održivijih proizvoda. Na društvenom planu, cilj tvrtke je podupirati osobni razvoj djece i mladih te njegovati njihove strasti i talente te uključiti zaposlenike u aktivnosti za dobrobit lokalne zajednice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr