HAKOM

Upoznajte se sa svojim korisničkim pravima

Foto: Thinkstock
internet
Foto: Pixabay
Hakiranje računala
28.02.2017.
u 21:45
Za sve ugovorene usluge nakon 1. siječnja 2017., bez obzira na ugovorenu maksimalnu brzinu, operatori moraju omogućiti korisnicima 70 posto ugovorene brzine interneta
Pogledaj originalni članak

Nova pravila za operatore i prava za korisnike vrijede od 1. siječnja 2017., a korisnici više nisu obvezni podnositi prigovor operatoru da im se umanji račun razmjerno broju dana za koje nisu mogli koristiti uslugu.

Naime, ako zbog tehničke smetnje i/ili smanjenja kakvoće usluge u djelokrugu odgovornosti operatora, koju operator nije uklonio u roku od 24 sata od trenutka njezina utvrđivanja, krajnjem korisniku nije bio omogućen pristup ili korištenje usluga, operator će biti dužan samostalno korisniku na izbor ponuditi umanjenje mjesečne naknade ili obeštećenje korisnika na drugi način s datumom izdavanja računa.

Nadalje, za sve ugovorene usluge nakon 1. siječnja 2017., bez obzira na ugovorenu maksimalnu brzinu, operatori moraju omogućiti korisnicima 70 posto ugovorene brzine interneta. Ako operator zbog tehničkih razloga ipak ne može redovito isporučivati najmanje 70 posto maksimalne ugovorene brzine, pravilnik je, pored prava na raskid ugovora bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ili prelaska na neki drugi paket s nižom brzinom, operatorima omogućio da korisnicima ponude i popust na uslugu.

>> Koja su vam prava: 5 novih pravila za korisnike interneta, mobitela...

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

JU
jurajuric116
07:15 01.03.2017.

trebal bi hakom malo jače kontrole udariti. recimo pazi ovo. zovem dominantnog operatera i tražim isključenje jedne i uključenje druge usluge. kažu mi uključenje nove usluge može telefonski, a za isključenje moram posjetiti prodajno mjesto. ja reko, molim? pa kaj vam je. znači telefonski se može sklopiti ugovor, a raskinuti ne može. i odem čitati hakom pravilnik i nisu u pravu. no svejedno iako čak snimaju razgovor svjesno rade prekršaj i snimljeni su no nikoga nije briga. taj primjer je samo kap u moru. uglavnom, rade kak im se oče. ovo da sami spuste račun zbog kvara bez prigovora potrošača je utopija. jel hakom napravil globalnu kontrolu nad tim? nije, mrtvo slovo na papiru. obračuni naknada za isključenje pod ugovorom su i dalje nejasni. sklopim ugovor bez pogodnosti i kod raskida mi naplate naknadu. istina posle prigovora je maknu, no puno ljudi plati i šuti. znači pljačka tipa, ako prođe, prođe...