UKLJUČITE SE

Uskoro 2. Dani medijske pismenosti u Hrvatskoj: Počeo program „Djeca upoznaju medije ”

2. Dani medijske pismenosti
2. Dani medijske pismenosti
2. Dani medijske pismenosti
2. Dani medijske pismenosti
2. Dani medijske pismenosti
2. Dani medijske pismenosti
2. Dani medijske pismenosti
2. Dani medijske pismenosti
20.03.2019.
u 13:55
Nastavlja se inicijativa Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a za podizanje razine medijske pismenosti građana
Pogledaj originalni članak

Ususret drugim Danima medijske pismenosti, koji će se održati u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a od 8. do 12. travnja 2019. godine, započeo je program „Djeca upoznaju medije”, koji osnovnoškolcima i srednjoškolcima daje priliku da iz prve ruke dožive život medijskih redakcija i nauče kako nastaju vijesti.

Program „Djeca upoznaju medije”, u sklopu kojeg se provode interaktivne radionice za učenike od petog razreda osnovne do četvrtog razreda srednje škole, ostvaruje se u suradnji s brojnim hrvatskim medijskim kućama. Kako bi bolje razumjela i koristila medijski sadržaj, djeca kroz posjete redakcijama i suradnju s medijskim profesionalcima dobivaju izravan uvid u funkcioniranje medija, uče kako nastaju vijesti, a potom, uz stručno vodstvo, i sama pripremaju vlastiti medijski sadržaj. 

2. Dani medijske pismenosti

„Djeca upoznaju medije” samo je jedan od brojnih programa koje, ističući važnost medijske pismenosti djece i odraslih, objedinjuju Dani medijske pismenosti. Prošle je godine u sklopu ove manifestacije održano više od 130 događanja i aktivnosti (u čak 60 gradova), u kojima je sudjelovalo više od šest i pol tisuća djece iz cijele Hrvatske. U drugo izdanje projekta sa svojim će se aktivnostima, radionicama, predavanjima i filmskim projekcijama ponovno uključiti velik broj knjižnica, vrtića, škola, fakulteta, kina, medija, udruga koje se bave medijskom pismenošću te kulturnih institucija iz cijele Hrvatske.

Potrebu za medijskim opismenjavanjem prepoznali su i hrvatski građani, a kada je riječ o utjecaju medija na djecu i mlade, istraživanje koje je za Agenciju za elektroničke medije i UNICEF prošle godine proveo Ipsos pokazalo je da roditelje najviše zabrinjavaju nasilje u medijima, sigurnost na internetu, količina vremena koju djeca provode pred različitim ekranima, dobno neprimjereni sadržaji na televiziji i internetu te utjecaj društvenih mreža na razvoj djece.

2. Dani medijske pismenosti

Razvijanje vještine medijske pismenosti, koja se smatra jednom od najvažnijih životnih vještina 21. stoljeća i ključnim čimbenikom za donošenje na informacijama temeljenih odluka u digitalnom dobu, jedan je od glavnih ciljeva Dana medijske pismenosti.

I ovogodišnji, drugi Dani medijske pismenosti održat će se pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

U program Dana medijske pismenosti mogu se uključiti vrtići, škole, knjižnice, udruge i druge ustanove, a sve informacije, prijave za sudjelovanje i materijali za preuzimanje dostupni su na portalu www.medijskapismenost.hr.

Dane medijske pismenosti pratite na portalu medijskapismenost.hr i na Facebook stranici.

Pogledajte na vecernji.hr