Hrvatska kakvu trebamo

Vujić: Najpopularniji Hrvat nije Šuker, nego jedan drugi...

Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
29.05.2017.
u 13:16
Dizajner Davor Bruketa rekao je da umjetno stvaranje brendova zapravo ne postoji
Pogledaj originalni članak

Brend nije trik, složili su se sudionici treće i posljednje panel-diskusija održane u sklopu današnjeg izdanja konferencije Hrvatska kakvu trebamo, usredotočenog na brendiranje Hrvatske, pod nazivom Tko smo i kako se predstaviti svijetu.

Daniela Angelina Jelinčić s Instituta za razvoj i međunarodne odnose rekla je da smo podijeljena zemlja i da to pitanje tko smo nikako da naiđe na konsenzus.

Ministrica kulture Nina Obuljen-Koržinek rekla je da moramo biti svjesni koliko uopće država može izdržati brendova te da ne možemo brendirati sve.

- Nitko nije pokušao brendirati niti Janicu Kostelić niti Davora Šukera, a gdje god dolazite u svijetu za njih znaju. Oni su jednostavno kvalitetom i trenutkom u kojem su postigli rezultate postali brend. Mislim da je ista logika u području kulture - rekla je Obuljen-Koržinek.

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
Zagreb: Konferencija Hrvatska kakvu trebamo, brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
kolinda grabar kitarović
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Hrvatska kakvu trebamo - Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Brendiranje Hrvatske

Bivši ministar kulture Antun Vujić rekao je da brend nije trik. 

- Brendiranje bi trebalo shvatiti na jedan polivalentan način, a ono što Hrvatsku posebno veže u tom pitanju je da je ona jedinstvo različitosti - rekao je Vujić. Vujić je rekao i da najpopularniji Hrvat u inozemstvu nije Šuker, već je to, kako je rekao, jedan drugi, o kojemu neki misle sve najbolje, a drugi sve najgore.

Dizajner Davor Bruketa također je rekao da brendiranje nije trik, ni pretvaranje dreka u kolače, već obećanje i emocija.

- Umjetno stvaranje brendova zapravo ne postoji - rekao je Bruketa.

Što se tiče ugleda Hrvatske, rekao je da se događaju pozitivni pomaci. Smatra da trebamo pospojiti brendove sa zemljom podrijetla. Kaže da Hrvatskoj treba ozbiljna industrija jer turizam i prehrambena industrija nisu dovoljni.

- Imamo turizam, sport, to su sve zdravi uspješni ljudi, imamo proizvodnju zdrave hrane, tehnologiju baziranu na obnovljivim izvorima energije i imamo na kraju način života koji svi hvale i kvalitetu života koja je jako dobra. Mi zaista možemo postati mjesto koje se bazira na ekologiji, zdravom načinu života, na dobrom životu - rekao je Bruketa, dodajući da svi stranci kažu: "Kad bih imao plaću iz Londona i vaš način života, moj život bi bio idealan", na što se moderator Branimir Pofuk našalio da bi u tom slučaju i naš život bio idealan.

Vujić je naglasio važnost stvaranja navika, a kao primjer naveo je Wikipediju. Rekao je da se vidi da su na engleskoj Wikipediji neke od članaka napisali sveučilišni profesori, ali i da na hrvatskoj Wikipediji ima dobrih članaka.

Bruketa je naveo primjer Kanade, koja se promovirala kao zemlja tolerancije, a Obuljen-Koržinek je dodala da je Kanada desetljećima gradila svoju inkluzivnu politiku prema politikama i tolerantno društvo da bi to odlučila brendirati.

- Mislim da je to neka poruka za nas. Moramo u prvom redu ulagati u sebe, u svoje društvo, vrijednosti, da biste ih onda mogli u takvom jednom procesu afirmirati, iskomunicirati - rekla je Obuljen-Koržinek.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 22

NA
naslipo
14:05 29.05.2017.

Po Vujiću, staroj komunjari, je očito Tito najpoznatiji (u tekstu najpopularniji !?) Hrvat. Vjerovatno bi ga po njemu trebali brendirati. Po istoj Vujićevoj logici je Hitler najpoznatiji Nijemac pa bi i oni trebali brendirati Hitlera. Koliko bi tek oni mogli zaraditi. Nije ni čudo da SDP propada pored ovakvih. Kad još ovo malo starih umre, moći će glasove na pste brojati

Avatar southman
southman
14:27 29.05.2017.

Hitler najpoznatiji Nijemac, Napoleon najpoznatiji Francuz, Tito najpoznatiji Hrvat !!! Vujić najveća bu.ala !!!

PE
pepomacan
14:07 29.05.2017.

Misli li to Vujić da je najpoznatiji Hrvat, megazločinac, takozvani Tito??