SURADNJA

Večernji list putem digitalnih displeja B1 Medie prikazuje ciljane vijesti

B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
B1 Media
01.12.2023.
u 16:22
2023. godine Večernji list napravio je još jedan inovativni iskorak prema svojim čitateljima te ponosno predstavlja partnerstvo s društvom B1 Media. Ovim načinom vijesti Večernjeg lista proširuju svoj doseg prema čitateljima putem B1 Media mreže digitalnih displeja za oglašavanje.
Pogledaj originalni članak

Navedeni digitalni displeji, njih preko 600, postavljeni su diljem Hrvatske, a Večernjakove RSS vijesti isporučuju sadržaj točno namijenjen onoj ciljnoj skupini kojoj se obraćaju. Poslovne vijesti, politika i lifestyle poslovnim korisnicima, zdravstvene informacije ljudima koji borave u zdravstvenim ustanovama i aktualne sportske novosti fitness centrima i sl. Digitalni ekrani B1 Media mjesečno dosežu do više od 2,5 milijuna potrošača mjesečno u Hrvatskoj.

B1 Media

B1 Media regionalni je lider u oglašavanju u zatvorenim prostorima i na plažama s 25 godina iskustva. Danas B1 Media ima 9 različitih oglašivačkih kanala koji isporučuju oglase putem analognih i digitalnih displeja, ​​dopirući tako do više od 7 milijuna potrošača u Hrvatskoj, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji.  

Ovim partnerstvom vijesti Večernjeg lista dostupan je putem široke mreže B1 Media digitalnih ekrana postavljenih u poslovnim zgradama, ljekarnama, domovima zdravlja, fitness centrima i ACI marinama.

Suradnja Večernjeg lista, vodećeg news portala u državi, s B1 Mediom, donijela nam je još neke nove lokacije te nam time povećava svakodnevnu vidljivost. Atraktivne pozicije i sjajna vizualna prezentacija pomažu nam da se i na ovom polju pokažemo kao digitalni leaderi, rekla je Anamaria Todorić, direktorica digitalnog poslovanja Večernjeg lista.

B1 Media

Ovakvim strateškim partnerstvom Večernji list i B1 Media učvršćuju svoje vodeće pozicije na domaćem tržištu, a najveći dobitnik zapravo su njihovi krajnji korisnici tj. čitatelji jer im ovakva vrsta partnerstva omogućava besplatnu dostupnost najsvježijih novosti.

Ovo jedinstveno partnerstvo iz mjeseca u mjesec multiplicira brojke dosega Večernjeg lista obzirom da se mreža digitalnih ekrana B1 Media neprestano širi.

 

B1 MEDIA u brojkama:

  • Na B1 ekranima dnevno se vrti u prosjeku između 3.000 i 3.500 oglasa.

  • U Domovima zdravlja, diljem zemlje, imamo više od 5.000 dodirnih točaka koji dopiru do 2,5 mil kontakata mjesečno u prosjeku 51 min prilikom posjeta

    • Kroz mrežu od 40 najvećih domova zdravlja sa digitalnim zaslonom

    • Mjesečno se komunicira s preko 250.000 osoba

  • Poslovna  digitalna mreža ekrana dostupna je u 30 poslovnih zgrada doseže više od 150.000 kontakata mjesečno

  • Ljekarne imaju mjesečni doseg od 1.320.000 osoba s prosječnim pogledom u zaslon u trajanju od 22 sekunde

  • Što se tiče Fitness TV-a,  prve brojke nam govore da većina potrošača provodi više od 45 min dnevno konzumirajući informacije putem ovog medija na 80+ lokacija s 250.000 kontakata mjesečno

B1 Media

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr