Još jedan domaći turist nezadovoljan uslugom hrvatskih iznajmljivača odlučio se požaliti zbog onoga što su nedavno doživjeli njegovi roditelji. Iznajmili su apartman u Karlobagu, vozili šest sati do tog mjesta, a na kraju im je iznajmljivač kazao kako se ''ništa nisu dogovorili''.
"Nažalost, parica je u igri, 10-20 eura više od dogovorenog. Kaže mama da ljudi doslovno stoje ispred slobodnih apartmana i cjenkaju se tko će više ponuditi, cijene znaju ići i dvostruko, a gazde apartmana čekaju tko će zadnji dati više", komentirao je situaciju na Twitteru Adam.
Kako je objasnio, dan prije samog dolaska sve je bilo dogovoreno, a gospodin Tomislav, sin vlasnice apartmana, tvrdio je da je sve uredno upisano. Jedino što je njegovim roditeljima bilo preostalo jest da dođu u Karlobag i plate na licu mjesta.
"Vozili su šest sati u jednom smjeru i čekali, a onda je gospodin Tomislav rekao kako se on nije ništa dogovorio s nama, makar mu mama pokazuje SS razgovora između mene i njega. Poslije su doznali da je pronašao druge goste strance koji su platili veću cijenu", kaže Adam.
Kako smo već pisali, ova sezona puna je priča domaćih turista poput ove. Iznajmljivači nehotice otkazuju rezervacije dan prije, često i na sam dan dolaska, jer su u međuvremenu pronašli bolje ponuditelje.
– Čula sam da domaće otkantavaju zbog nekih glupih razloga tipa umrla mi baba, krepao mi magarac, susjedi nokat puk’o. Nismo slutili da će tako nešto i nas snaći, a sad samo želimo da i drugi čuju za te podle fore i pripaze se pohlepe iznajmljivača – ispričala nam je prošlog tjedna svoju priču Zagrepčanka Maja.
VIDEO Najgora noćna mora za iznajmljivače: 'Rekle su mi da imaju koronu i da moraju ostati u apartmanu deset dana'
Naj sigurniji način rezervacije je akontacija, to je nekakva garancija za obje strane. Ja tražim akontaciju i ako je tri dana do dolaska. Iz vlastitog iskustva, gosti koji izbjegavaju akontaciju u 50% slučajeva se ne pojave i apartman ostane prazan