Korona je mnogima pomrsili planove i zakomplicirala kako već uhodane poslove, tako i one koji su se tek trebali snažnije ukorijeniti na tržištu. Turizam je svakako među pogođenijim djelatnostima pa je inicijativa Zagrebačke banke, koja projektom #prviput namjerava podržati mikro i male poduzetnike u turizmu, i više nego dobrodošla.
Cilj je stvoriti najveću online platformu za promociju neotkrivenih ljepota i unikatnih doživljaja Hrvatske, a kroz projekt #prviput malim poduzetnicima s originalnim turističkim proizvodom nudi se stručna i financijsku pomoć za promociju. Istovremeno, kreiralo bi se jedinstveno mjesto s informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske što bi, u vremenima otežanih putovanja u inozemstvo moglo biti vrlo zanimljivo domaćim turistima.
Svi koji misle da njihova ideja, lokacija, projekt ili proizvod obogaćuje turističku ponudu Hrvatske mogu se kandidirati do 30. rujna. Na natječaj se mogu prijaviti vlasnici smještaja, hotela, eko sela, OPG-ovi, turistički vodiči, instruktori ronjenja i brojni drugi poslovni subjekti s originalnom turističkom ponudom. Prijavom na natječaj imaju priliku osvojiti besplatnu i sveobuhvatnu marketinšku kampanju koja će im osigurati vidljivost kod široke javnosti i predstaviti njihove poduzetničke priče. U prvom valu velike kampanje promovirat će se mjesta za jesenski i zimski turizam, a kampanja se nastavlja i dogodine. Sve će pratiti online stranica prviput.hr na kojoj će se potencijalni turisti informirati o destinacijama i doživljajima diljem zemlje. Ovom platformom Zagrebačka banka podupire razvoj domaćeg turizma kroz cijelu godinu.
- U Zabi smo prepoznali da poduzetnici danas više nego ikada trebaju ne samo financijsku, već sveobuhvatnu podršku, prvenstveno u promociji i digitalizaciji kako bi što bolje definirali svoje poslovne planove i pozicionirali se na tržištu. Upravo zato smo pokrenuli projekt #prviput. Od početka godine pokrenuli smo mnoge značajne društveno odgovorne projekte. #prviput je još jedan doprinos zajednici u kojoj živimo i poslujemo i gdje želimo biti dio rješenja - objašnjava motive Zagrebačke banke predsjednik uprave Romeo Collina.
Partner u projektu je Hrvatska turistička zajednica, odakle pozivaju sve zainteresirane da 'svoje skrivene turističke bisere prijave na nagradni natječaj i pokažu zašto baš njihovo mjesto ili njihova turistička ponuda zaslužuju biti prepoznati diljem Lijepe naše, ali i šire'.
- Sa zadovoljstvom smo prihvatili partnerstvo u ovom poticajnom projektu i zahvaljujem se vodstvu Zabe na tome što će u ovoj i idućoj zahtjevnoj godini, u kojoj se posebno našao turistički sektor, u prvi plan staviti male poduzetnike u turizmu koji posluju u nedovoljno otkrivenim dijelovima Hrvatske. Naša zemlja obiluje vrijednim i kreativnim turističkim djelatnicima i prekrasnim turističkim destinacijama te sam siguran da žiriju neće biti nimalo lako odabrati najbolje - komentar je Kristjana Staničića, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Stručni žiri će, inače, odabrati 15 najboljih prijava, od kojih će dvoje osvojiti veliku marketinšku kampanju koja uključuje i TV spot, dok će ostali biti promovirani na digitalnim kanalima. Tko su pobjednici natječaja znat će se već u prvoj polovici listopada.
- Ako smo već usmjerili toliko energije u razvoj turizma pokažimo se u najboljem svjetlu, pokažimo koliko pozitivne osobne emocije i jedinstvenih iskustva možemo ponuditi našim gostima. Projekt #prviput pruža svim mikro i malim poduzetnicima u turizmu mogućnost da predstave široj publici svoju specifičnost i osobnu ponudu. Prava Hrvatska je u svoj svojoj ljepoti zapravo puna još neotkrivenih bisera koji svojom ljepotom, osobnošću i posebnošću mogu biti okidač cjelogodišnje turističke ponude - poručuje jedan od članova žirija, poznati chef David Skoko.