Totalni kaos vlada ovih dana u željezničkom prometu na relaciji Zagreb-Sisak-Zagreb. Vlakovi kasne uvelike pri polasku, uz već uobičajeno kašnjenje u dolasku. Neki vlakovi čak i ne krenu, a da putnicima ne bude objašnjeno zašto.
Nekoliko putnika kontaktiralo nas je, a na kolodvoru smo od Siščana i dobili potvrde, da je sustav u potpunosti u kolapsu.
– Ljudi dobivaju opomene pred otkaz, učenici čekaju profesore, pacijenti čekaju liječnike. Putovanje od jednog sata nekada se pretvori u putovanje od dva sata i, da su razlog tome radovi, remont pruge ili nešto slično te da nas o tome unaprijed obavijeste kako bi se mogli organizirati, to bi bilo apsolutno razumljivo i prihvatljivo. Ali ovdje se radi o nemaru i lošoj organizaciji. U prošli ponedjeljak je vlak u 06,35 sati, kojeg koriste radnici, iz Zagreba kasnio u polasku 25 minuta, a u utorak 40 minuta i to zato jer smo čekali konduktera. On je trebao doći na Glavni kolodvor s drugim vlakom iz Novske, a kako su i na toj relaciji počeli radovi nije na vrijeme stigao da preuzme naš vlak. Zar nisu mogli poslati drugog konduktera kad su unaprijed znali za kašnjenja i radove?, kaže nam profesor geografije Mario Donkov dodavši kako su nedavno zbog remonta bila najavljivana kašnjenja do jedan sat i da su se putnici tada organizirali na druge načine oko putovanja, kako bi stigli na vrijeme.
Još jedna putnica nas je upozorila da je u srijedu vlak iz Siska za Zagreb u 16,26 sati kasnio sat vremena, tj. uopće nije ni otišao.
– Čekali smo vlak, a nitko nam na kolodvoru nije znao reći što se događa. Na kraju smo svi otišli vlakom koji redovno ide u 17,26 sati. Da im se primjenjuje ono što se govori ovih dana, to da vraćaju novac putnicima zbog kašnjenja, mislim da bi HŽ bankrotirao, kazuje nam putnica koja svakodnevno iz Zagreba putuje u Sisak na posao.
Zbog remonta pruge Sisak-Zagreb već mjesecima kasne vlakovi, za zbog toga su i mnogi putnici odustali od željezničkog prijevoza, jer ne mogu računati na točne termine odlaska i dolaska. Putnici kažu da razumiju da vlak može kasniti zbog izvanrednih problema, no da ne razumiju kako se problemi u HŽ-u mogu događati gotovo svakog dana, a da putnike nitko o tome unaprijed ne obavijesti.