Egipatsko izaslanstvo

Želimo koncesiju nad Lukom Rijeka kako bismo robu prevozili u EU

Foto: Marko Prpić/Pixsell
Želimo koncesiju nad Lukom Rijeka kako bismo robu prevozili u EU
21.03.2014.
u 21:15
Pomoćnik egipatskog ministra vanjskih poslova prvi je dužnosnik iz te zemlje u Hrvatskoj od pada Hosnija Mubaraka
Pogledaj originalni članak

U posjet Hrvatskoj stigao je pomoćnik ministra vanjskih poslova Egipta za europske poslove Hatem Seif El Nasr. To je prvi posjet visokog egipatskog dužnosnika od svrgnuća Hosnija Mubaraka.

– S hrvatskim domaćinima razgovarat ćemo o tome gdje je stalo kod naše ponude za koncesiju riječke luke. I ako je došlo do bilo kakve prepreke vezane za našu ponudu, da to riješimo. Mi smo jako zainteresirani i vjerujem da će ta koncesija biti u obostranom interesu jer preko riječke luke u Hrvatskoj, koja je postala članica EU, mi možemo prevoziti svoju robu te je distribuirati u europske zemlje. Isto tako pokušat ćemo obnoviti brodsku liniju Aleksandrija – Rijeka, koja je sada u prekidu, a nije imala samo gospodarsku dobit nego i turističku. Nadam se da ćemo postići dogovor o obnavljanju te linije dok ne riješimo pitanje koncesije riječke luke – kazao je El Nasr.

Naglasio je da će u Zagrebu istaknuti da su izuzetno zadovoljni neutralnim stajalištem Hrvatske glede situacije u Egiptu.

>>Riječka luka ima kapacitete za Slobodnu zonu Pirot

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 17

Avatar gladnijura
gladnijura
07:58 22.03.2014.

Novac nema mirisa, boje ni političke pripadnosti. To je jednostavno novac kojeg imaš ili nemaš.

MI
microlion
22:27 21.03.2014.

Eh, napola vijest. Kakvu koncesiju, na što, na koji terminal? U Rijeci već postoji koncesija na kontejnerski terminal Brajdica, s kojim upravljaju Filipinci.

CR
crocro
07:56 22.03.2014.

Osim toga egipćanima ne treba nikakva koncesija luke Rijeka. Oni mogu do mile volje izvoziti robu preko luke Rijeka, cijele dane i cijele noći. Samo za tu uslugu trebaju plaćati najam Hrvatskoj. A oni bi htjeli gospodariti lukom i oni pobirati najam od drugih i na taj se način bogatiti, a usput tu i tamo plasirati svoju robu preko luke. To bi bila karastrofa za Hrvatsku i još jedna predaja Hrvatskog resursa u strane ruke. Na ovo nitko ne bi smio niti pomisliti a kamoli ostvariti.