Gotovo 22.000 uočenih hrpa glomaznog otpada, potrganih ili pretrpanih kontejnera, oštećenih parkova, osušenog drveća i sličnih manjih problema Zagrepčani su ove godine prijavili putem aplikacije Moj Zagreb.
Riječ je o aplikaciji koju je Grad pokrenuo prije dvije godine, a služi da Zagrepčani prijave uočene probleme. Najaktivniji su bili stanovnici gradskih četvrti Gornji grad-Medveščak s 2688 te Trešnjevke sjever s 2163 prijave, od kojih se najviše odnosi na rupe na cesti i nogostupe.
Samo ovaj tjedan prijavljena su četiri problema, da nedostaje ploča s nazivom ulice na početku Črnkovečke ulice kod Radničke ceste, da nakon jačih kiša poplavljuje pothodnik ispod Zagrebačke avenije uz potok Vrapčak, zbog čega se prolaz pretvara u “neprohodnu kaljužu”, da na križanju Jarunske i Ulice Petrine nema uspornika iako automobili jure i 100 kilometara na sat te da je u Ulici Mirka Deanovića nastao divlji deponij. Aplikacija je posebno zanimljiva jer građani u nju za nekoliko minuta mogu unijeti problem i fotografiju, a potom pratiti i tijek rješavanja cijelog problema.
He he, za samo nekoliko minuta uneseš problem i slikicu u aplikaciju, a onda desetlječima pratiš tijek rješavanja cijelog problema, koji je naravno, desetlječima prije bio neriješen. Ali važno je da smo se informatizirali skoro brzinom svjetlosti. A bogme je negdo zel i penezeke, za informatizaciju, naravno. Ovo ostalo, sa rješavanjem problema znakova i rupa u cestama, sada je povijest, pa budu to rješavali konzervatori u sljedećim stoljećima, za malo žešću cijenu nego danas Holding.