Pješačka zona

Centar treba aktivirati, ali Teslina neće biti nova špica

Foto: ''
'hoto_pxl_gra'
Foto: ''
'teslina_pxl_gra'
Foto: ''
'plan_nnn_gra'
28.01.2011.
u 22:33
Rad s Prometnog fakulteta sugerira formiranje dvaju parova paralelnih ulica u jednosmjerne, a na alokaciju trenutačne špice neće utjecati ni dovršetak projekta Cvjetni
Pogledaj originalni članak

Stručnjaci i gradski oci šetače po špici zadržat će u Bogovićevoj. Naime, nagađanja kako će Teslina ulica postati potpuno pješačka zona i, nazovimo to tako, produžena špica, nisu naišla na plodno tlo. Naprotiv, na Prometnom fakultetu izrađuju studiju po kojoj bi izmijenili režim prometa u središtu grada i rasteretili ga automobila, ali Teslinu, kažu, nipošto ne bi potpuno zatvorili.

Bio bi prometni kaos

– Postoje razne ideje, no stručnjaci će riješiti taj problem. Fakultet prometnih znanosti radi na tome – kazao je Davor Jelavić, gradski pročelnik za promet. A na toj adresi, pak, kažu da su imali različite studije koje su poslali gradskoj upravi, ali nije ništa učinjeno.

– Kad je posrijedi Teslina, smatram da ona nipošto ne bi trebala postati pješačka zona. To bi napravilo još veći prometni kaos u gradu – kazao je prof. dr. sc. Ivan Dadić s Prometnog fakulteta.

Prema studiji koju Dadić spominje, rješenje bi bila dva para paralelnih jednosmjernih ulica.

– Bile bi to ulice u smjeru zapad - istok Boškovićeva i Branimirova i obrnuto, Amruševa i Ulica Andrije Hebranga, a prema istraživanjima na temelju toga, propusna moć bi se povećala 30 posto – objasnio je njegov kolega mr. Marko Šoštarić.

Tako bi se povećao broj parkirališnih mjesta, dodaje, a mogle bi se napraviti i biciklističke staze i proširiti pločnici.

Biciklističke staze

Teslina kao šetalište ne znači ništa ni Hoto grupi, investitoru obližnjeg projekta Cvjetni. U tom projektu, kaže Tomo Horvatinčić, nema takvih planova. Uostalom, za tu ideju nema ni temelja, dodat će arhitektica Martina Petrinjak.

– Ta je zamisao potpuno deplasirana, jer to je već aktivno. Tamo nema prometa iza četiri popodne. Postoje dva kafića u toj zoni, koji ljeti subotom navečer imaju vani terasu. O čemu govorimo? Mogu se iznositi inicijative, ali za to nema pravnog temelja. Menadžerski gledano, centar je u trgovačkom smislu propao, a Zagreb ima ekstremno lošu legislativu. Kod nas je nepoznat pojam kako aktivirati neku zonu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

DE
detour
00:48 29.01.2011.

zato sto prometnu politiku kroje sirovine bandici, dadici i jelavici, zagreb i ima najmanju pjesacku zonu u usporedbi s glavnim gradovima u regiji i sire. i po tome smo primitivni.

VI
Vito
07:51 29.01.2011.

Amruševa je jednosmjerna - istok - zapad Boškovićeva je jednosmjerna - zapad istok Pavla Hatza je jedosmjerna - istok zapad Branimirova je dvosmjerna i u jutro puna u smjeru istok - zapad, a poslijepodne zapad - istok. Masarykova i Teslina su jednosmjerne istok - zapad od 00:00 do 17:00 između ponedjeljka i petka, a subotom i nedjeljom od 09:00 do 00:00 sve do Gajeve. Treba napomenuti kako je Teslina južna strana između Gajeve i Zrinjevca od 20:00 neslužbeno parkiralište skupih vozila, iako postoji znak zabrane zaustavljanja i parkiranja. No, tamo je policiji zabranjeno pisati kazne.

AU
autoritet
23:30 28.01.2011.

Dokad će ovaj Dadić i slični \"stručnjaci\" imati riječ o bilo čemu? Koliko mu je grad platio za bezvrijedne papire tzv. \"studije\" koje ovaj danonoćno štanca? Zašto se ne angažiraju stručnjaci iz funkcionirajućih gradova (Beča ili Kopenhagena itd) koji će osmisliti rješenja? Ovi naši samo upropaštavaju grad, zajedno s Bandićem i njegovim SDPom