stranka za grad

Čiste gradske prostore, uređuju vrtove i, kažu, ZET može biti jeftiniji

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
Foto: Anto Magzan/PIXSELL
stranka za grad (1)
09.05.2013.
u 16:27
Nastali na inicijativu bivših članova Sindikata biciklista, članovi stranke kažu da su je osnovali iz nužde jer nema prave alternative
Pogledaj originalni članak

Na lokalne izbore prvi put izlazi najmlađa politička stranka po godinama i stažu – stranka Za grad. 

Na liste stavili građane 

Osnovali su je mladi Zagrepčani potkraj siječnja ove godine nezadovoljni načinom funkcioniranja politike, ali i oporbe. Žele podići svijest građana o nužnosti participacije. Dobar dio članova stranke proizašao je iz nevladinih udruga – Sindikata biciklista, Parkticipacije... Građane su stavili na listu Gradske skupštine među kojima je najpoznatija domaća suvremena umjetnica Sanja Iveković, profesor na PMF-u Lavoslav Čaklović, voditelj Daniel Bilić. Imaju jednak broj žena i muškaraca na listi.

– Zalažemo se za participativnu demokraciju, održiv razvoj i brigu o okolišu, transparentnost kao prevenciju korupcije i rješavanje prometnih problema kroz poticanje javnog prijevoza, biciklističkih staza i pješačkih zona – govori supredsjednik stranke Marko Gregović. Ulazak u Skupštinu zasad im je krajnji cilj. U nekoliko mjeseci na prijedlog građana čistili su zapušteni gradski prostor “Bagdad” u Vlaškoj, uredili društveni vrt u Prečkom, čitali književna djela u tramvaju. 

Rade i istraživanja

Te su prijedloge građani najbolje ocijenili na web stranici stranke. Naklonost birača osvajaju i putem Facebooka. Prošli tjedan predstavili su istraživanje “ZET za pet” – tvrde da javni prijevoz može biti kvalitetniji i jeftiniji tako da se dugovi smanje boljim planiranjem i racionalizacijom. Konačni je cilj da javni prijevoz bude besplatan. Financiraju se od donacija.

>>Ljepljivom trakom obilježite stvari koje vas najviše smetaju

>>Ako je u Beču karta 1 euro, i u Zagrebu može biti 5 kuna

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.