Istražili smo:

Desetljećima se govori o novim tramvajskim trasama u Zagrebu, a grad planira realizirati ove

Foto: Večernji list
Desetljećima se govori o novim tramvajskim trasama u Zagrebu, a grad planira realizirati ove
08.06.2023.
u 15:05
ZET prometuje na 116 km pruge. Posljednja nova dionica izgrađena je 2000., a iduća bi mogla biti do kraja mandata. Neki projekti i nisu dospjeli u fokus javnosti, no zato je bilo onih koji su se često izvlačili iz ladica, a ostali nerealizirani. Procjenjuje se da će tračnice koje će povezati Zapruđe i Ranžirni kolodvor, a najizglednije će prve osvanuti, stajati 20 milijuna eura

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.



Komentari 5

Avatar R2D2
R2D2
15:38 08.06.2023.

I onda je svizac zamotao čokoladu.....

GO
gordan0810
11:33 13.06.2023.

Zašto se ne radi pruga po SR Njemačke, umjesto po Sarajevskoj? SR Njemačkoj gravitiraju Sloboština, Dugave, Travno, Utrine. Sigurno veći broj stanovnika, nego u slijepom crijevu kao što je Sarajevska.Otvaranjem Sarajevske za promet iz Siska i Velike Gorice, SR Njemačka b se mogla smanjiti sa 6, na 4 trake i tramvaje.

NI
nikola1975
17:30 08.06.2023.

Jel netko radio studiju za ovu broj 2. Znam da je nekome zapelo za oko postojanje središnjeg pojasa koji je prazan ali ako se ne gradi produžetak do ZLZ ta ruta nema rezona (a čini mi se da spoj na ZLZ ide vlakom gradnjom odvojka s pruge prema Sisku).