Problemu pronašla rješenje

Dizajnerica osmislila torbice za maske koje su odmah postale hit

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
03.11.2020.
u 16:00
Inovacija iz radionice Đurđice Vorkapić koristan je modni dodatak
Pogledaj originalni članak

Umjesto mirisa za auto, neke zastavice ili krunice, što vozači najčešće imaju zakačeno za retrovizor, sada su ondje maske za lice. Mnogi ih pak gurnu u džep, torbu, nose u plastičnim vrećicama…, a prilično je jasno da bi se gotovo svi stručnjaci složili da takva praksa nije higijenska. Uvidjela je to i dizajnerica Đurđica Vorkapić pa je tako nastao njezin inovativni modni dodatak, higijenske torbice za maskice. Patentirala ih je, odnosno zaštitila u Zavodu za intelektualno vlasništvo, stoje svega 36 kuna, a izrađene su od medicinskog materijala. Može ih se, među ostalim, kupiti njezinu butiku Hippy Garden, a kad epidemija prođe, iskoristive su i za “skladištenje” kovanica, kozmetike, slušalica…

Problemu pronašla rješenje

– Problemu sam pronašla pristup i rješenje. Te male, oku nezamjetne stvari meni su zapravo goleme te mogu uvelike olakšati život. S inovacijama je uvijek rizik, ali vrijedno je probati pa što bude, posebice sada, u vremenu kada se svi poslovi bore za opstanak – govori poduzetnica dodajući kako joj se isplatilo riskirati jer su torbice pravi hit. I zaista, u kratkom vremenu koje smo proveli u trgovini prodano ih je desetak. Kupuju ih mladi, stari, žene, muškarci, svima su privukle pažnju čim su ušli u dućan. A neki su i svratili na preporuku prijatelja ili obitelji baš po torbicu.

– Dolaze u nekoliko različitih printova. Ima ih od jednostavnih i crnih do cvjetnih i bijelih uzoraka, ali za sve smo gledali da budu nekako vizualno povezani s brendom pa idu u smjeru posljednje kolekcije koju smo izbacili – objašnjava Đurđica Vorkapić, koja je na tržištu modne industrije dva desetljeća.

Cijenu je pak, kaže, prilagodila vremenu u kojem živimo, odnosno ljudima koji su pogođeni krizom uzrokovanom koronavirusom. 

– Osluškujemo potrebe ljudi. Bit će uvijek onih koji će vapiti za luksuznim haljinama, ali ovo trenutačno nije takvo vrijeme. Treba se prilagoditi i boriti za opstanak – veli dizajnerica. Torbice su tek nekoliko tjedana u prodaji, a već je otišlo na tisuće komada.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Nastalo u Hrvatskoj

– Radimo ih od materijala koji je sterilan i koristi se u bolnicama, odnosno operacijskim salama. Mogu se prati i na 90 stupnjeva, no registrirali smo ih na 60. Sve se kroje u našem pogonu i gotovo ručno šivaju. A osim što je vodootporan, materijal je i antibakterijski, zadovoljava visoke higijenske i zdravstvene standarde, a proizveden je u Hrvatskoj – ističe Đurđica Vorkapić dodajući kako joj je prioritet bio napraviti nešto što će svima koristiti.

Izrada jedne torbice traje od četiri do pet minuta, a za veće narudžbe mogu biti i personalizirane.

– Jer to je nekako i idealan promomaterijal za tvrtke, prilagođen vremenu kojem živimo – zaključuje vlasnica brenda.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BU
bulja
16:52 03.11.2020.

ovce navalite