PROBLEMI PROSJEČNO DVA PUTA DNEVNO
Ove godine zabilježena 763 zastoja, ima li rješenja za kolapse u tramvajskoj mreži? ZET: Ulažemo 243 milijuna €
Održavanje je loše, problem je i nedostatak prometne kulture, no dajemo sve od sebe da bi putnici bili sigurni, kažu vozači. Pruge se ne obnavljaju, a električni vodovi su dotrajali, ističe sindikalist Bartaković
Komentara 4
CR
Ima rješenja za kolapse tramvajskih garnutura. A to je smjena garnitura gradske vlasti.
TO
Infrastruktura je loša, tu nema spora. Sporno je što se u vezu sa stanjem tramvaja i pruge nikad ne dovode vozači tramvaja. Uvjeren sam da znatan broj tramvaja ne bi bio pokvaren da ih se vozi konzervativnije i pažljivije, a ne kao da ih se namjerno želi uništiti.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Još za vrijeme bivšega gradonačelnika je ZET kao takav bio zapušten jer se provodila poslovna politika prepuštanja održavanja voznih jednica ugovornim servisima dok su se vlastiti servisi gasili. Primjer je tvrtka ARZ na Črnomercu. Jer, sadašnje ZET-ove radionise su na vrlo zanimljivima lokacijama i nekome su zapele sa oko. Ovi pa.tiz-ani su sve to još više uništili jer su sve ugovore sa dobavljačima prvo poništili da bi kasnije opet tražili dijelove od istih. A kadrove su prvo rastjerali i sad se svi kao čude. Možemovci će uskoro dovesti strance koji će sve to raditi pa budemo vidjeli...