Zanati su bili zamrli, a potom se činilo da je njihov povratak samo prolazna pojava.
No, malo pomalo oni zauzimaju mjesto koje su nekada imali u Zagrebu. Zasluženo. Riječ je zaista o vrhunskim proizvodima koje izrađuju ljudi maksimalno motivirani izvrsnošću puno prije nego profitom. Jedan takav vrhunski proizvod napokon je dobio svoj prostor. U dvorištu Bikers Beer Factoryja na Savskoj cesti 150, na Rock’n’Roll Plazi, od 10. lipnja možete navratiti u SentiMental Lounge.
Suvremena interpretacija
SentiMental bikes koje ondje možete razgledati i o njima sve doznati više su moderna interpretacija motocikala s početka prošlog stoljeća. Motohibridni pogon omogućuje potrošnju goriva od 1,5 do 2,5 litre na sto kilometara, ovisno o upotrebi. Svaki je SentiMental bike unikat, a njihove vrijednosti prepoznali su i Tony Cetinski te basist Hladnog piva Krešimir Šokec, koji je pristao svoj primjerak posuditi kao jedan od eksponata loungea.
– Ovaj je prostor zamišljen kao mjesto u kojemu se osjećate ugodno, poput neke stare biblioteke s kaminom ili radne sobe iz prve polovice prošlog stoljeća – objašnjava Duško Ilijević, vlasnik SentiMentala i glavni dizajner koji potpisuje i interijer loungea. Uz dvije udobne fotelje, stolić i veliki kamin, prostorom dominiraju dijelovi bicikala maštovito uklopljeni u dizajn interijera, koji ima jak “man cave” štih. Duško će istaknuti kako će se i postav na zidovima s vremenom mijenjati, ovisno o potrebama klijenata i sukladno daljem rastu tvrtke.
Made in Hrvatska
Isto tako, SentiMental Lounge mjesto je i za česte susrete s medijima. O ovom se projektu “čuje” i izvan naših granica, nedavno su o Sentimental bikes pisali i poznati njemački Customized Magazin te američki Sprockets Magazine, kaže Duško, koji će dodati i kako to nije cijela priča. Prostor loungea, naime, jedinstven je u ovom dijelu Europe. U Zagrebu je objedinjen s Gringo Streetwear Shopom koji u Hrvatsku dovodi vrhunsku američku robnu marku Dickies.
– Do suradnje je došlo kada smo Marco Angeletti, koji zastupa Dickies, i ja dogovorili da sljedeći korak u našem poslovnom rastu bude sinergija prostora koji bi istodobno bio showroom, lounge te dizajnerski dućan jer se Dickies i SentiMental savršeno nadopunjuju zbog svojeg retroštiha. A upoznali smo se na snimanju njegove reklame, gdje su se koristili moji bikeovi koji su se njemu iznimno svidjeli – kaže Ilijević.
SentiMental trenutačno ima zastupništvo najboljih svjetskih proizvođača custom opreme u biciklizmu, a intenzivno radi i na proizvodnji vlastitih artikala koji bi se izrađivali u Hrvatskoj. Kad je riječ o dizajnu, ističe također Duško, sve se radi old school, nema računala, samo olovka i papir, ali se u proizvodnji koriste moderne tehnologije i materijali.
– Ovdje, u Gringo Streetwear Shopu i SentiMental Loungeu, možete otputovati u prošlost. Dickies je marka koja podrijetlo vuče iz dvadesetih godina prošloga stoljeća, kada je njezin osnivač izrađivao radnu odjeću, a održala se do danas zahvaljujući kvaliteti. Sada je ta kvaliteta uparena s modom, što savršeno pristaje uz moje retrobicikle – zaključuje Ilijević.